شناسهٔ خبر: 24183043 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پليس رژيم صهيونيستي از نزديکان نتانياهو تحقيق مي کند

صاحب‌خبر -
به گزارش سرويس بين الملل  خبرگزاري صدا و سيما، پلیس رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد از نزدیکان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در ارتباط با موضوع فساد تحقیق می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آناتولی از قدس، پلیس اسرائیل از بازداشت چندین مظنون برای بازجویی و تحقیق در ارتباط با قضیه معروف به شرکت مخابراتی «بزک» یا پرونده ۴۰۰۰ که نام نتانیاهو در آن قید شده است خبر داد.
پایگاه اینترنتی روزنامه «یدیعوت آحارنوت» به نقل از سخنگوی پلیس که خواست نامش فاش نشود در بیانیه‌ای افزود: «در میان بازداشت شدگان دستکم دو نفر از نزدیکان نتانیاهو نیز هستند.»
پلیس افزود بازداشت شدگان (به تعداد آنان هیچ اشاره‌ای نکرد) به دفتر یگان تحقیقات مرکزی موسوم به «لاهف ۴۳۳» ویژه تحقیق درباره مسایل مربوط به فساد در شهر «اللد» در شمال فلسطین اسرائیل منتقل شدند.
روزنامه «معاریو» نیز اعلام کرد پیش بینی می‌شود به زودي از نتانیاهو نیز در ارتباط با این پرونده تحقیقاتی صورت گیرد.
شبکه دو تلویزیون اسرائیل نیز جمعه شب از آغاز تحقیقات سری پلیس اسرائیل در خصوص پرونده دیگر فساد مالی بنیامین نتانیاهو موسوم به «پرونده ۴۰۰۰» خبر داد.
این شبکه افزود این پرونده بسیار مهم‌تر از دیگر پرونده‌های فساد نتانیاهو است و اخبار غافلگیر کننده‌ای درباره آن منتشر خواهد شد و جنجال زیادی برپا خواهد کرد و چه بسا به علت دست داشتن شخصیت‌های بلندپایه اسرائیلی در آن انفجاری در محافل سیاسی اسرائیل ایجاد کند.

نظر شما