شناسهٔ خبر: 24181981 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اعلام ویژگی های گوشی پرچمدار تازه ال جی

شرکت ال جی در حال تولید تازه ترین گوشی پرچمدار خود است که برخلاف تصور قبلی جی 7 نام دارد و قرار است با عنوان جودی روانه بازار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری  فارس به نقل از ونچربیت، این گوشی دارای نمایشگر 6.1 اینچی با نسبت تصویری 18 به 9 است که امروزه در میان گوشی های پرچمدار متداول شده است.

ال جی می گوید در این گوشی از نمایشگر تازه ای با فناوری MLCD+ استفاده خواهد کرد که تنوع بصری بیشتری را به نمایش می گذارد. این نمایشگر تا 35 درصد برق کمتری مصرف می کند و درخشندگی و وضوح بیشتری نیز خواهد داشت.

در این گوشی از پردازنده Snapdragon 845 کوالکوم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم استفاده می شود. فناوری دوربین دوگانه یکی دیگر از مزایای گوشی یادشده است. احتمالا دقت دوربین گوشی یادشده 16 مگاپیکسل باشد و در آن از لنزهای f/1.6 استفاده شود.

گوشی جودی از استاندارد IP68 برخوردار است و لذا ضد آب، ضدشوک، ضدگرد و خاک بوده و در سقوط از ارتفاع هم آسیب نمی بیند. شارژ بی سیم، بلندگوهای استریو، فناوری تشخیص صوت و سازگاری با سیستم تصویری پویای HDR10 از جمله دیگر ویژگی های این گوشی است که در تابستان سال آینده در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/آ

نظر شما