شناسهٔ خبر: 24181183 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بخشدار ویژه خارگ:

اهالی خارگ نگرانی برای تامین اقلام و کالای شب عید نداشته باشند

بوشهر - بخشدار ویژه خارگ گفت: اهالی خارگ نگرانی برای تامین اقلام و کالای شب عید نداشته باشند.

صاحب‌خبر -

محمود رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص جزیره خارگ جلسه ویژه‌ای با حضور نماینده صنعت و معدن و برخی از اعضای شورای اداری جزیره خارگ برای  تنظیم بازار میوه و تره بار تشکیل شد و برای جذب سهمیه میوه و تره بار جزیره خارگ اقدام شده است و اهالی می توانند برای ثبت نام به نماینده صنعت و معدن مراجعه کنند.

وی افزود: همه ساله از نیمه دوم بهمن ماه تامین و  ذخیره سازی میوه شب عید به عنوان یکی از وظایف خود بخش ویژه خارگ در نظر گرفته ایم که امسال با توجه به فراوانی و کیفیت مناسب میوه مسئولان مرتبط با این موضوع در بخش ویژه خارگ خبر از آرامش بازار می‌دهند.

بخشدار ویژه خارگ با تاکید بر برنامه‌ریزی دستگاه‌های اجرایی و متولی برای تامین کالای مورد نیاز بخش ویژه خارگ در روزهای پایانی سال، گفت: دولت تمام تلاش خود برای تامین اقلام و کالای اساسی اهالی شریف خارگ در شب عید به کار گرفته شده و اهالی شریف خارگ از این بابت نگران نباشند.

رضایی با اشاره به اقدام صورت گرفته در حوزه تنظیم بازار بخش وژه خارگ، از دستگاه‌های اجرایی بخش ویژه خارگ خواست تا با هماهنگی یکدیگر و تامین ذخایر کالاهای اساسی مورد نیاز و نظارت بر قیمت، فضایی با ثبات و آرام در بازار ایجاد کند.

نظر شما