شناسهٔ خبر: 24181148 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حضور ورزشکار چهارمحال و بختیاری در سمینار جهانی جوجیتسو

فدراسیون جودو و جوجیتسو جمهوری اسلامی ایران ،ورزشکار چهارمحال و بختیاری را به عنوان داور به سمینار جهانی جوجیتسو دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما  مرکز چهارمحال و بختیاری ، دبیرکل فدراسیون جودو و جوجیتسو جمهوری اسلامی ایران ، در نامه ای از 'امیر علیخانی گله' برای حضور در سمینار داوری جوجیتسو جهان در امارات دعوت کرده است.
این سمینار از نهم تا15 اسفندماه به میزبانی کشور امارات برگزار می شود و تعدادی از داوران جوجیتسو جهان با شرکت در آن آخرین قوانین داوری این رشته را فرا می گیرند.
جوجیتسو یک ورزش رزمی شبیه کاراته است و از هنر رزمی ژاپنی است که بر مبارزه از فاصله نزدیک یا یک رقیب مسلح یا غیرمسلح تاکید دارد.
فدراسیون جودو همچنین 'علی ایزدپناه ' و 'علی پیرمحمدی ' از چهارمحال و بختیاری را برای حضور در رقابتهای جوجیستو قهرمانی جهان دعوت کرده است.
مربی تیم چهارمحال و بختیاری گفت: "علی ایزدپناه "در رده سنی جوانان و وزن منفی 68 و "علی پیرمحمدی "در رده سنی نوجوانان و وزن منفی60 ،به همراه 16ملی پوش برای حضور در رقابت های بین قهرمانی جهان که از پنجم تا 15اسفندماه در امارات برگزار می شود، حضور دارند.
امیر علیخانی افزود: پانزدهمین دوره مسابقات جوجیتسو قهرمانی جهان با حضور ورزشکاران 25 کشور جهان برگزار می شود.
چهارمحال و بختیاری بیش از 40هزار ورزشکار دارد .

نظر شما