شناسهٔ خبر: 24180955 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

فعال دانشجویی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو:

سقف خوابگاه دانشگاه بوعلی همدان در پنج ماه گذشته ۲ بار فرو ریخت!

یکی از دانشجویان ساکن در خوابگاه الغدیر دانشگاه بوعلی همدان گفت: سقف کاذب خوابگاه الغدیر دانشگاه بوعلی همدان در پنج ماه اخیر ۲ بار فرو ریخته است؛ شاید دفعه بعد ماجرا به همین سادگی نباشد!

صاحب‌خبر -

یکی از دانشجویان ساکن در خوابگاه الغدیر دانشگاه بوعلی همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو، گفت: تابستان امسال دانشگاه تصمیم گرفت همه خوابگاه های دانشجویی را تعمیر کند که این تعمیرات در برخی از خوابگاه ها در حد تعمیر کولر و یا سرویس گرمایی بود و در برخی از خوابگاه ها مثل الغدیر نیز بازسازی و تعمیرات در همه دانشگاه انجام شد و بیش از 3 تا 4 میلیارد تومان نیز دانشگاه برای این تعمیرات هزینه کرد.

وی در ادمه اضافه کرد: اما در روند تعمیرات 3 بلوکی که در کنار یکدیگر قرار داشت، از سقف های کاذب برای راهروهای خوابگاه استفاده شد؛ با وجود اینکه این سقف ها فانتزی هستند و فضای زیبایی را در خوابگاه دانشگاه به وجود آورده اند، اما اصلا دوام ندارند. 

این دانشجو  گفت: از مهرماه که تعمیرات خوابگاه به پایان رسیده است؛ تا بحال دو بار این سقف ها فروریخته است؛ زیرا هم سقف کوتاه است و دانشجویان دستشان به آن می رسد و هم استحکام استحکامی ندارد و نمی تواند دوام بیاورد.

وی با اشاره به اینکه تا به حال ریختن این سقف ها مشکلی برای سلامت دانشجویان به وجود نیاورده است؛ ادامه داد: ریختن این سقف ها مشکلی تا به حال برای بچه ها به وجود نیاورده است؛ زیرا این ورق ها وزنی ندارند؛ اما اگر احیانا این ورق های سقف کاذب در زمان عبور دانشجویان بریزد، می تواند به سر و صورت بچه ها آسیب برساند.

این فعال دانشجویی گفت: بیشتر دانشجویان این خوابگاه دانشجویان علوم پایه و مهندسی هستند و در سه طبقه این خوابگاه ساکن هستند.

نظر شما