شناسهٔ خبر: 24179880 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امروز برگزار می شود

شهرداری به دنبال سبقت از ماشین سازی/دربی لیگ یکی‌های فوتبال تبریز

تبریز - تیم فوتبال شهرداری با انگیزه سبقت گیری از همشهری خود در جدول مسابقات لیگ دسته اول کشور، امروز در دربی تبریز به دیدار تیم ماشین سازی می رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور عصر یکشنبه با انجام هفت بازی در شهرهای مختلف آغاز می شود و طی ان در یکی از بازی های مهم، دو تیم همشهری شهرداری و ماشین سازی تبریز رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

این مسابقه که به واقع دربی لیگ یکی های تبریز است، علیرغم برخورداری از حساسیت های یک شهرآورد، به لحاظ موقعیت دو تیم در جدول رده بندی نیز دارای اهمیت است و تیمی که صاحب برتری در این مصاف شود، شرایطی بهتر از تیم رقیب خواهد داشت.

هم اکنون در جدول رده بندی مسابقات، تیم شهرداری با ۲۴ امتیاز در رده پانزدهم ایستاده است و تیم ماشین سازی با سه امتیاز بیشتر در خانه سیزدهم قرار دارد. بر این اساس نتیجه دیدار دو تیم چنانچه به نفع شهرداری تمام شود، آنگاه این تیم بی حاشیه خواهد توانست از رقیب همشهری اش در جدول سبقت گرفته و در صورت باخت تیم آلومینیوم اراک برابر تیم مدعی فجر سپاسی شیراز، با دو پله صعود به رده سیزدهم برسد.

این در حالی است که تفاضل گل دو تیم شهرداری و ماشین سازی در عدد ۶+ برابر است اما تیم شهرداری با دو گل زده بیشتر، از لحاظ قدرت تهاجمی وضعیتی بهتر از ماشین سازی دارد.

تیم شهرداری که امروز میهمان سبزهای تبریز خواهد بود، امیدوار است تا با برتری در این بازی، ضمن عبور از همشهری خود در جدول مسابقات، بیش از پیش از منطقه خطر فاصله بگیرد و با خیالی راحت تر به ادامه مسابقات فکر کند.

دیدار تیم های شهرداری و ماشین سازی در دربی لیگ یکی های فوتبال تبریز، از چارچوب بازی های هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۴ امروز یکشنبه در زمین اختصاصی گسترش فولاد (بنیان دیزل) برگزار خواهد شد.

نظر شما