شناسهٔ خبر: 24179795 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان زنجان:

مبارزه با مواد مخدر تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست

زنجان-فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: مبارزه با مواد مخدر تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی شامگاه شنبه در جلسه پیشگیری  از مواد مخدر، با بیان اینکه پیشگیری از پدیده شوم مواد مخدر نیاز به همکاری تمام دستگاه‌های فرهنگی دارد، گفت: مبارزه با مواد مخدر تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست. 

وی اظهار کرد: استان زنجان هم همانند استان‌های دیگر معتادمتجاهر دارد و  پلیس مقابله با این معضل را در دستور کاری جدی خود قرار داده ولی این استان کمترین معتاد متجاهر را دارد. 

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در استان زنجان پلیس با قاچاقچیان به جد برخورد می‌کند و در ۹ ماهه سال جاری هم نسبت به پاک‌سازی نقاط آلوده طرح‌های زیادی را اجرا کرده و تعدادی از خرده‌فروشان مواد مخدر هم دستگیر شدند. 

آزادی تولید، توزیع و تقاضای مواد مخدر را سه ضلع مهم اعتیاد در جامعه اعلام کرد و گفت: موفقیت در درمان اعتیاد در گرو از بین بردن ارتباط ضلع‌های اعتیاد است.

فرمانده انتظامی استان زنجان به کشفیات مواد مخدر در استان زنجان طی  ۹ ماهه سال جاری اشاره کرد و گفت: طی این بازه زمانی  بیش از ۹۵۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف و ضبط‌شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است. 

آزادی تصریح کرد: بیشترین مواد مخدر کشف‌شده طی این بازه زمانی در استان زنجان مواد مخدر از نوع تریاک، هروئین و حشیش  بوده و در این میان  شیوع مواد مخدر در هر جامعه آسیب‌های فراوانی به همراه دارد.

نظر شما