شناسهٔ خبر: 24179489 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کاپیتان تیم ملی هاکی: با کمترین امکانات به جنگ غول‌های دنیا رفتیم

نمایندگی لرستان

کاپیتان تیم ملی هاکی سالنی گفت: مقایسه ایران با آلمان اشتباه است و آنها از هر نظر نسبت به ما برتری دارند.

صاحب‌خبر -

بهداد بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، با اشاره به کسب مقام سومی ایران در جام جهانی اظهار کرد: تیم ما در این دوره عملکرد خیلی خوبی داشت و با کمترین امکانات به جنگ غول‌های دنیا رفتیم و باغیرت بچه‌ها توانستیم عنوان سوم را کسب کنیم.

وی ادامه داد: با چندین بازی خوب به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردیم و به مصاف آلمان میزبان رفتیم که از هر نظر نسبت به ما برتری دارد. بازیکن‌های این تیم سابقه حضور در رقابت‌های چمن المپیک و جهان را دارا هستند، تجربه جو 10 هزار تماشاگر را داشتند و چندین آنالیزور در نقاط مختلف بازی را آنالیز می‌کردند و این در حالی بود که تیم ما فقط سه مربی دارد.

بیرانوند بابیان اینکه مقایسه ما با آلمان از هر نظر اشتباه است، تأکید کرد: با این شرایط هم فاصله ما با آلمان نتیجه 6-2 نبود و می‌توانستیم با اختلاف دو گل ببازیم. اگر با این تیم بیشتر بازی کنیم حتی می‌توانیم در آینده به برتری برسیم.

این هاکی‌باز لرستانی با اشاره به برتری پنج بر صفر ایران برابر استرالیا در بازی رده‌بندی، تصریح کرد: استرالیا بااینکه بازیکن‌های باتجربه و میدان‌دیده‌ای دارد اما با ارائه یک بازی منطقی، مقتدرانه به پیروزی رسیدیم و برای نخستین بار مقام سوم را کسب کردیم.

وی در ادامه به بازگشت از آلمان اشاره کرد و افزود: بنده و یعقوب بهرامی که یکی از بهترین مدافعان دنیاست از خرم‌آبادی‌های تیم ملی بودیم اما خیلی غریبانه به شهرمان آمدیم و هیچ‌کسی از مسئولان ورزشی استان به استقبال ما نیامد و این در حالیست که سایر بچه‌های تیم ملی با استقبال مسئولان به شهرشان وارد شدند.

بیرانوند اضافه کرد: بقیه ملی‌پوشان قبل از اعزام به آلمان از طرف اداره ورزش و جوانان استان‌ خودشان حمایت مالی شده بودند اما به بنده در این سال‌ها هرگز قبل و بعد از سفر حتی یک ریال کمک نشده است. مسئولان وظیفه‌دارند از ورزشکاران ملی حمایت کنند اما در استان ما خبری از این مسائل نیست.


انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما