شناسهٔ خبر: 24179235 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

درخواست نماینده صهیونیستی برای ترور شخصیت‌های برجسته حماس و جهاد اسلامی

R1036249/P36446/S8,90/CT12 / R1036249/P36446/S8,90,92/CT12

یک عضو کنست رژیم صهیونیستی از حزب "خانه یهودی" از کابینه صهیونیستی خواست که به عملیات انفجار در مرزهای شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه که منجر به زخمی شدن چندین نظامی صهیونیستی شد، واکنش نشان دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، "موتی یوگیو" عضو کنست رژیم صهیونیستی در واکنش به انفجار روز شنبه در نزدیکی خان یونس تصریح کرد که «ما باید با ترور شخصیت های برجسته حماس و جهاد اسلامی و فعالان مورد حمایت جمهوری اسلامی ایران به این عملیات واکنش نشان دهیم.»

در اثر انفجاری که بعد از ظهر شنبه در مرزهای شرقی خان یونس به وقوع پیوست، یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده و 3 نفر دیگر زخمی شدند که حال یکی از آنها نیز وخیم گزارش می شود.

در همین راستا، جنگنده های رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه در چندین بمباران هوایی، اهداف متعددی را در مناطق مختلف باریکه غزه هدف قرار دادند.

در این حادثه، یک فروند جنگنده صهیونیستی دست کم 4 فروند موشک به سمت پایگاه نظامی "تونس" گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" در جنوب شرق محله زیتون واقع در شهر غزه شلیک کرد که هنوز از خسارت های جانی و مادی احتمالی آن خبری در دست نیست. جنگنده های صهیونیستی همزمان با این حمله، پایگاه یرموک در شرق محله شجاعیه را هدف قرار دادند.

توپخانه ارتش صهیونیستی هم قبل از این یک پایگاه گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین را هدف  قرار داده بود.

در همین راستا، رسانه های صهیونیستی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و گروهان های قدس شاخه نظامی آنرا به دست داشتن در این عملیات قهرمانانه متهم و اعلام کردند که این عملیات در واکنش به عملیات تخریب تونل مقاومتی در تاریخ 30 اکتبر 2017 اجرا شده است که منجر به شهادت یک فرمانده گروهان های قدس و 10 مبارز فلسطینی؛ از جمله 2 مبارز گردان های قسام شد.

انتهای پیام/

نظر شما