شناسهٔ خبر: 24178911 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تکرار موفقیت‌های جوجو مویز؛

نویسنده پرفروش باز هم صدرنشین شد/ کسب جایگاه سوم آمازون

جوجو مویز رمان‌نویس پرفروش که به تازگی کتاب جدیدیش با عنوان «هنوز من» را راهی بازار کتاب کرد، با این کتاب در مکان سوم آمازون جای گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، جوجو مویز کتاب سوم از سه‌گانه‌ پرفروشش را منتشر کرد.

«هنوز من» که کتاب سوم از سه‌گانه‌ای شامل «من پیش از تو» در سال ۲۰۱۲ و «و پس از تو» در سال ۲۰۱۵ است، روانه بازار کتاب شد.

این کتاب که در دو چاپ با جلد کاغذی و جلد سخت روانه بازار شده در ۴۰۰ صفحه و به قیمت ۲۷ دلار از ۳۰ ژانویه ۲۰۱۸ بر پیشخان کتابفروشی‌ها جای گرفته است.

جوجو مویز که با کتاب اولش در راس فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز جای گرفت، کتاب جدیدیش را همچنان با تمرکز بر شخصیت لوییزا کلارک، قهرمان دو کتاب پیشین منتشر کرد.

در این کتاب لوییزا وارد نیویورک می‌شود تا زندگی جدیدی را شروع کند.

این کتاب که تنها حدود دو هفته از انتشار آن می‌گذرد، در بخش ادبیات داستانی بریتانیا در سایت آمازون در مکان سوم جای گرفته است.

جوجو مویز رمان‌نویس بریتانیایی است و در دانشگاه لندن تحصیل کرده و بورسیه‌ای از روزنامه ایندیپندنت دریافت کرده تا در رشته روزنامه‌نگاری در سیتی یونیورسیتی تحصیل کند و به ازای آن ۱۰ سال برای این روزنامه کار کند. وی از سال ۱۹۹۲ که این بورسیه را دریافت کرد در بخش‌های مختلف این روزنامه معتبر کار کرد و سال ۲۰۰۲ مسئول بخش هنر و رسانه شد.

این نویسنده سپس به رمان‌نویسی تمام وقت بدل شد و نخستین کتابش را با عنوان «باران پناه‌دهنده » منتشر کرد.

رمان «میوه خارحی» مویز در سال ۲۰۰۴ موفق به کسب حایزه اول از انجمن رمان‌نویسان رمانتیک شد و با کتاب بعدی‌اش نیز همین موفقیت را تکرار کرد.

رمان‌های مختلف این نویسنده از جمله «من پیش از تو»، «خلیج نقره‌ای»، «آخرین نامه معشوق»، «پس از تو» و «ماه عسل در پاریس» با چندین ترجمه در بازار کتاب ایران منتشر شده است.

نظر شما