شناسهٔ خبر: 24178390 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فعالیت ۶۰۰ کانون جمعیت هلال احمر در استان همدان

خبرگزاری شبستان: معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان، از فعالیت ۶۰۰ کانون جوانان ، دانش آموزی ،دانشجویی، طلاب ، روستايي و غنچه های هلال در سطح استان خبرداد.

صاحب‌خبر -

مریم پاک بین، معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در همدان گفت: این سازمان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد نشاط در بین جوانان تفاهم نامه ای استانی با دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری منعقد کرده است.

 

وی با بیان اینکه حوزه جوانان جمعیت هلال احمر استان چهار برنامه پیشنهادی در این تفاهم ارائه کرده است، افزود: تا کنون دو برنامه پیشنهادی اعم از کارگاه کنترل مهارت خشم و مدیریت استرس با شرکت 120 نفر از جوانان جمعیت هلال احمر و جشنواره استانی ایده بشر دوستی در تفاهم نامه اجرایی شده است .

 

وی تصریح کرد: در جشنواره ایده بشر دوستی 100 اثر به دبیرخانه ارسال شده بود که از این تعداد 17 اثر منتخب که قابلیت اجرایی و کاربردی شدن را داشتند برگزیده شدند.

 

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان ابراز داشت: بیشترین اثر ارسالی از شهرستان های بهار، همدان، اسدآباد و ملایر بوده که با حضور 300 نفر از جوانان جمعیت هلال احمر برگزار شد.

 

پاک بین از برگزاری کارگاه خلاقیت و نوآوری ویژه جوانان جمعیت هلال احمر خبرداد و بیان کرد: این کارگاه یکروزه در خصوص خلاقیت و نوآوری در عکاسی و فیلمبرداری به جوانان برپا می شود.

 

وی با بیان اینکه کانون های جمعیت جوانان استان همدان مورد تقدیر قرار می گیرند، افزود: از مجموع 600 کانون جمعیت هلال احمر در سطح استان 14 مورد از کانون ها که حائز کسب رتبه های اول تا سوم شدند در روز دوشنبه (30 بهمن) تقدیر می شوند.

 

وی گفت: همچنین کارگاه آموزشی تحت عنوان آموزش آمادگی جوانان و سوانح ویژه دانش آموزان عضو کانون های جمعیت هلال احمر برگزار و در پایان گواهینامه شرکت اعطاء می شود.

 

نظر شما