شناسهٔ خبر: 24176490 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سینا | لینک خبر

وقتی‌که یک متخصص از معضلی همه‌گیر سخن می‌گوید

بهترین خودرو برای حضور در ترافیک

سیناپرس: آلکس هیوسی (Alex Hevesy) به‌عنوان یک متخصص امور خودرو معتقد است که امکانات داخلی مرسدس بنز می باخ کلاس اس می‌تواند بهترین خودروبرای سپری کردن ترافیک باشد.

صاحب‌خبر -

امروزه شهرهای بزرگ از خودرو پرشده‌اند و نمی‌توان انتظار داشت که کسی بتواند بدون گیرکردن در ترافیک به مقصد خود برسد. با این شرایط باید در مقابل این موضوع تسلیم شد و حال که نمی‌توان مسئله را از پایه حل کرد، باید به بهترین نحو به مدیریت آن پرداخت.

خودروها در محیط داخلی خود امکانات متعدد سرگرم سازی را تعبیه کرده‌اند ولی بدون شک برخی از آن‌ها از دیگران برتر بوده و برخی نیز به‌هیچ‌عنوان قابلیت‌هایی را که بتوان ترافیک را با آن‌ها سر کرد ندارند. در این میان اگر مجبور باشید که زمان خود را در ترافیک سپری کنید، چه خودرویی را ترجیح می‌دهید؟

پاسخ یکی از متخصصان نقد خودرو به نام آلکس هیوسی (Alex Hevesy) به این سوال، کاملا واضح است. او معتقد است که مرسدس بنز می باخ کلاس اس می‌تواند با امکانات داخلی خود بهترین گزینه ممکن برای این مشکل باشد. هیوسی دراین‌باره می‌گوید: «نمایشگر بزرگ این خودرو به‌اندازه‌ای امکانات را در خود جای‌داده است که دوست دارم تمام آن‌ها را کشف کنم و ببینم که هر یک از آن‌ها چه‌کاری می‌کنند. این خودرو یک گزینه ایدئال برای سپری کردن زمان حضور در ترافیک است.»

با نگاهی به محیط داخلی این وسیله نقلیه لوکس می‌توان درک کرد که منظور هیوسی از این موضوع چه بوده است. این مدل از محصولات بنز، با نمایشگر منحصربه‌فرد و جذاب خود می‌تواند به‌عنوان یکی از سرگرم‌کننده‌ترین محصولات جهان شناخته شود. البته سرگرمی‌ای که برای شما چندین هزار دلار هزینه دارد.

منبع: jalopnik

ترجمه: احمد محمد حسینی

لینک کوتاه

نظر شما