شناسهٔ خبر: 24175882 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

وصیت‌نامه شهید مهدی عزیزی/‌ ای ملت شما وارث خون شهیدان هستید

شهید عزیزی در وصیت‌نامه خود آورده است: «من خود با رضاى دل که همانا راه و روش مؤمنان حقیقى است به جبهه رفتم و از تمامى برادران و خواهران حزب‌الله خواستارم که این مطلب را درک کرده باشند که وارث خون شهیدان هستند.»

صاحب‌خبر -

وصیت‌نامه شهید مهدی عزیزی/‌ای ملت شما وارث خون شهیدان هستیدبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «مهدی عزیزی» 9 خرداد 1337 چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد. مهدی سرانجام 25 بهمن 1362 در منطقه عملیاتی جفیر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«به نام خداوند ایزد تبارک و تعالى

به نام خدایى که پروردگار جهانیان است و تمام عزت و شرف قوم به دست اوست و او است که به وسیله حرکت قوم عزت و شرف به آنان عطا می‌فرماید.

به نام تنها پروردگارى که صاحب اختیار تمام قلب‌هاست و اوست که به درون قلب‌هاى مؤمنان راه دارد. هم‌اکنون که این قلم دارد بفرمان من به رقص در می‌آید چیزهایى را در خود بررسى می‌کند که شاید تمام مدت عمر خود وقت را لحظه‌شمارى نکرده بود و آن این است که تمام عمر خود را در یک لحظه خلاصه می‌کنم که آن هم خود را در اختیار معبود قرار دادم.

من که خود می‌دانم در زندگى به اسلام و مسلمین خدمتى نکرده، امیدوارم که این حرکت من که همانا خط انبیا و خط سیر آن است طى کرده و گفته‌ها و کلمات قرآن که در حدود 500 آیه آن درباره جهاد است عمل کرده باشم و امیدوارم که از این راه توانسته باشم که رضاى خداوند و فرزند فاطمه زهرا مهدى موعود نائب برحق او این عصاره پاک شیعیان جهان و قلب تپنده شیعیان جهان را خشنود کرده و باعث خشنودى حق تعالى گردد.

در پایان من کوچک‌تر از آنم که بتوانم گفته‌اى در پایان راه باقى بگذارم تا مورد دید برادران واقع گردد. من خوب دلم می‌خواهد این را تمام اهل دنیا بدانید که: من به دلخواه خود که همانا وظیفه شرعى را در خود احساس می‌کردم به جبهه رفتم و اگر حرکت من، راه و روش من، طرز فکر من، حرکت زمان این راه را براى من بوجود آورد؛ من خود نیز رضاى دل که همانا راه و روش مؤمنان حقیقى است می‌کردم و از تمامى برادران و خواهران حزب الله ایران خواستارم که این مطلب را درک کرده باشند که وارث خون شهیدان هستند.

و در آخر چند کلمه کوتاه با پدر و مادر: امیدوارم که شما اى پدر و مادر گرامى و مهربانم و تو اى همسر گرامى از درگاه ایزد تبارک و تعالى خواستار شوید که مرا رستگار کند و گناهان مرا ببخشید و اگر در مدت زندگى اذیت و آزارى از جانب من به شما وارد گردید، مرا ببخشید و براى من طلب مغفرت کنید.

از برادرانم نیز می‌خواهم که راه مرا ادامه دهنده و از شما خواهشمندم که براى طول عمر رهبر انقلاب دعا کنید و همچنین براى پیروزى اسلام و مسلمین بر کفر جهانى.

مهدى عزیزى 62/11/11»

انتهای پیام/ 111

نظر شما