شناسهٔ خبر: 24175881 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

بازیکنی که خود را در دل شفر جا کرد

نورافکن با حرف‌شنوی از شفر توانسته علاوه بر مسائل فنی در بحث اخلاقی نیز خودش را در دل سرمربی آلمانی استقلال جا بیندازد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

امید نورافکن در دفاع چپ استقلال از ابتدا در ترکیب این تیم مقابل الریان به زمین رفت.

فوتبالیستی که با حرف‌شنوی از شفر توانسته علاوه بر مسائل فنی در بحث اخلاقی نیز خودش را در دل سرمربی آلمانی استقلال جا بیندازد. او در بازی با الریان کار سختی در خط دفاعی داشت ولی با این وجود گاهی تا نزدیکی‌های محوطه جریمه حریف هم پیش می‌رفت و به بار هجومی استقلال کمک می‌کرد.

*بازی با الریان چطور بود؟

ما قبل از شروع مسابقه با تمرکز فوق‌‌‌‌العاده بالایی برای بازی رفته بودیم. به خوبی از آنها شناخت داشتیم و می‌دانستیم چه می‌خواهیم.

* ولی در همان ابتدا تحت فشار قرار گرفتید.

غافلگیر شدیم وگرنه در ادامه دیدید که ما جلو کشیدیم. از همان ابتدا به فکر سه امتیاز بودیم که البته به گل اول هم رسیدیم.

* ولی خیلی نشد از گل‌تان مراقبت کنید.

متأسفانه تنها بخش بد بازی ما با الریان 10 دقیقه‌ای بود که تمرکز‌مان را از دست دادیم و بازی را 2- یک عقب افتادیم. غیر از آن ما در اکثر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم. حس می‌کنم در آن مدت کوتاه تمرکز نداشتیم و بازی خراب شد.

* اما دوباره خودتان را پیدا کردید.

خب بعد از گل دوم حملات الریان کمتر شد و نیمه هم به پایان رسید. وقتی به رختکن رفتیم، تصمیم گرفتیم به زمین برگردیم و ضمن جبران گل‌های خورده بازی را با سه امتیاز تمام کنیم. آنجا بود که بچه‌ها تصمیم‌شان را گرفتند و شفر هم سیستم بازی را تغییر داد.

* ولی تا وقتی حریف 11 نفره بود، کاری از پیش نبردید؟

بله! هرقدر تلاش کردیم، نشد بازی را با برد تمام کنیم ولی فکر نمی‌کنم یک امتیاز در زمین الریان هم امتیاز بدی باشد.

* در این چند روز چه کردید؟

تمرینات خوبی را پشت ‌سر گذاشته‌ایم. همه کنار هم هستیم و یک اردوی شبانه‌روزی خوب داریم. حالا تمام تمرکزمان را برای بازی با الهلال گذاشته‌ایم. می‌دانیم که بازی خیلی سختی در پیش داریم. ان‌شاءا... که بتوانیم دست پر به تهران برگردیم.

* خبر داری آنالیزهای بازی از برتری شما می‌گفت؟

درباره شرایط بازی باید بگویم که تیم ما از هر لحاظ تیم برتر میدان بود اما روی یکی، دو صحنه که روی دروازه ما خلق شد، گل خوردیم. غیر از آن، الریان حرف خاصی برای گفتن نداشت.

* فکر می‌کنی الهلال هم به این شکل بازی کند؟

در فیلم‌هایی که از بازی تیم‌مان دیده‌ایم، در حال برطرف کردن اندک نقاط ضعف‌مان هستیم تا برای بازی با الهلال آماده شویم. بازی آنها را هم دیدیم. الهلال هم با همین سبک بازی می‌کند که الریان بازی می‌کرد. با این تفاوت که الهلال تجربه بیشتری نسبت به الریان دارد.

* الریانی‌ها در نیمه دوم کمی عصبی نبودند؟

آنها وقتی دو بر یک از ما جلو افتادند و از رختکن به زمین برگشتند، تیم‌شان عقب کشید و یازده نفری به دفاع رفتند. کاملاً مشخص بود که نمی‌خواهند گل بخورند و دنبال حفظ نتیجه بودند.

* موضوع درگیری‌‌تان با بازیکنان الریان چه بود؟

در یک صحنه 4، 5 نفره روی بازیکن خارجی ما (مامه تیام) ریختند تا او را بزنند و در فکرشان این بود که با این کارها جنجالی راه بیندازند و وقت بازی را بگیرند. می‌خواستند ما را عصبی کنند ولی آخر سر خودشان ضربه دیدند و شماره ده‌شان اخراج شد.

* بازی باخته را برگرداندید؟

این کار کمی نبود. در کل تیم ما از هر نظر از حریفش سرتر بود ولی دو امتیازی را که از دست دادیم، باید در دیدار با الهلال بهتر بازی کنیم و آن را بگیریم.

* تماشاگران استقلال هم که مقابل الهلال نیستند؟

دعا کنید! ما در این بازی میزبانیم ولی هواداران‌مان را نداریم. در این بازی شرایط‌مان سخت است ولی می‌خواهیم با غیرت بازی کنیم و به نتیجه مطلوب برسیم. 

 

نظر شما