شناسهٔ خبر: 24175606 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کارخانه: پیکان متحول شده و کار سختی داریم/ دوست نداریم کار به بازی سوم بکشد

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: پیکان در پلی‌آف متحول شده و ما به خوبی می‌دانیم که کار سختی برابر آنها داریم.

صاحب‌خبر -

مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد بازی روز چهارشنبه تیمش برابر پیکان در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: پیکان بسیار خوب و متحول شده است. آنها به شناخت کافی از هم و حریفان رسیده‌اند، ضمن اینکه با حضور در جمع 4 تیم برتر تا حدود زیادی از زیر فشار خارج شده‌‌اند. ما هم تیمی منسجم و مستحکم هستیم. به خوبی می‌دانیم که کار سختی داریم، اما پیش از این هم نشان دادیم که مرد روزهای سخت هستیم، چون تجربه بالایی داریم.

وی ادامه داد: نقطه قوت زیادی داریم که باید به خوبی از آنها استفاده کنیم. ضمن اینکه نقاط ضعف پیکان را هم شناسایی کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم با برنامه خاصی برابر آنها به میدان برویم. در طول تمرینات‌مان همواره در حال شناسایی آخرین شرایط هستیم. بدون شک دوست نداریم کار به بازی سوم کشیده شود. پیکان هم تیم دست و پا  بسته‌ای نیست، اما ما تلاش می‌کنیم تا کمی از انرژی‌مان را برای بازی فینال ذخیره کنیم.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه درخصوص انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر اینکه دوران سید محمد موسوی تمام شده است، تصریح کرد: خنده‌دار است؛ من نمی‌دانم این صحبت‌ها را و از کجا منتشر می‌شود. قطعاً افرادی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند اطلاعات کافی از والیبال و موسوی ندارند، چون او یک فوق‌ستاره است و در آخرین بازی ما به تنهایی 19 امتیاز کسب کرد. 

کارخانه خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنم که موسوی در تیم من است و هر مربی آرزو دارد چنین بازیکنی داشته باشد. من و موسوی بهترین دوران خود را با هم داشتیم. از اینکه موسوی در تیمم است حس خوبی دارم، چون او مانند یک سرباز در خدمت تیمش است. به نظر من نمی‌توان برای موسوی قیمت مشخص کرد، چون او عاشق والیبال است. موسوی به عنوان یک فوق‌ستاره حالا حالا‌ها در والیبال ایران و جهان خواهد درخشید و کسی نمی‌تواند او را بگیرد. 

انتهای پیام/

نظر شما