شناسهٔ خبر: 24173865 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

کیهان و خوانندگان

صاحب‌خبر -

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* چرا برخی مسئولان اصرار دارند از متخصصان غربی برای رفع آلودگی هوا، محیط زیست یا خشکسالی تالاب‌ها و دریاچه ارومیه استفاده کنند تا به این بهانه جاسوسی هم بشود؟ اگر قرار بود این راه جواب دهد تا به حال شاهد پیشرفت بودیم، جوانان با استعداد در دانشگاه‌های کشور هستند که ایده‌های کم هزینه و سازنده‌ای دارند. چرا از وجود آنان بهره گرفته نمی‌شود؟
3831---021
* نمایندگان مجلس به جای تلاش برای رفع مشکلات معیشتی مردم یا پیگیر بازداشت‌شدگان در اغتشاشات هستند و یا در پی حمایت از جاسوسی که خودکشی کرده است! در این میان اینکه اوضاع نابسامان بازار ارز و مشکلات اقشار کم درآمد را چه کسی باید رسیدگی کند معلوم نیست!
رزمی
* ای کاش جاسوس موشکی و هسته‌ای یعنی سید امامی خودکشی نمی‌کرد چه بسا در بازجویی و جلسه دادگاه دست عواملی که در داخل کشور تحت عنوان محیط زیست و... با او در کنار جاسوس همکاری کرده بودند رو می‌شد.
5364---0912
* با افشا شدن جاسوس‌های هسته‌ای و موشکی یکی پس از دیگری باید از الان مواظب خروج بعضی‌ها به خارج بود که مواجه با فرار آنان نشویم.
یک پیام
* از کسی که پیام حضور میلیونی مردم را در 22 بهمن ندیده باشد نباید انتظار داشت درکی از خواسته‌های جامعه و به خصوص جوانان داشته باشد. متأسفانه موضوعات ناحقی مثل حمایت از آشوبگران و مفسدان و به تازگی جاسوسان به برنامه اصلی برخی از دولتمردان، نمایندگان و نشریات حامی دولت تبدیل شده است.
2545---0912
* به حریم خصوصی مردم سرک نکشیم، این جمله‌ای بود که آقای روحانی عنوان کردند سخنی مبهم که این سؤال را در ذهن مردم به وجود می‌آورد که موضوع از چه قرار است و چه کسی دارد به حریم خصوصی ما سرک می‌کشد؟! این تکیه بر ابهام‌زایی قرار است درد چه کسی را دوا کند؟
9253---021
* وقتی وزیر خارجه آمریکا این ابرجنایتکار عالم پیگیر موضوع حصر سران فتنه در داخل کشور شده باید به دشمنان وطن تبریک گفت که خوب یکدیگر را پیدا کرده‌اند!
6858---0919
* پیشنهاد بی‌ربط رفراندوم از سوی برخی افراد، بیانگر وحشت یک گروه خاص از حضور دشمن‌شکن ملت انقلابی و زمان‌شناس و در صحنه است.
1121---0936
* خیلی از نمایندگان مجلس درد نکشیده‌اند که بدانند یک راننده ماشین‌های سنگین صاحب چند نفر نان‌خور با چه زحمت و خون دلی امرار معاش می‌کند. این همه ایجاد محدودیت برای این قشر فراموش شده برای چیست؟
5421---0918
* پاسخ ریاست جمهوری را در ستون کیهان و خوانندگان خواندم، بنده قبلاً 2 بار با شماره‌ها تماس گرفتم که 5 دقیقه فرصت می‌دادند صحبت کنید. البته سؤالات اپراتور از تماس گیرنده هم در نوع خود جالب بود! اما در آخر نه پاسخ می‌دادند و نه شماره پیگیری برای تماس گیرنده و الان هم مدت‌هاست امیدی برای پیگیری مجدد ندارم چون تجربه کرده‌ام که پاسخی نخواهم شنید!
2914---0990
* اضافه تدریس معلمان برای پر کردن کمبود معلم در مراکز آموزشی و مدارس اجرا می‌شود و هر 3 ماه دستمزد این اضافه‌تدریس را به حساب معلمان واریز می‌کردند. اما الان 2 سال است که میزان ساعت آن را کاهش داده‌اند و حتی معوقات دو سال قبل اضافه تدریس واریز نشده است.
8649---0917
* آمپول گونال اف برای درمان ناباروری با قیمت 160 هزار تومان با دفترچه بیمه و فقط یک بار به بیمار فروخته می‌شود ولی با توجه به لزوم چند بار تزریق این آمپول، بیمار باید آن را با قیمت آزاد که 450 هزار تومان است تهیه کند. این بیمار چه گناهی کرده که باید نتیجه بی‌توجهی و سوءمدیریت مسئولان وزارت بهداشت را تحمل کند؟
بهاری
* به عنوان یک جوان 25 ساله که با قرض و وام توانستم یک تاکسی خریداری کنم تا با این وسیله یک لقمه نانی برای زن و بچه و منزل اجاره‌ای تهیه کنم، وقتی به تاکسیرانی رفتم گفتند گواهینامه شما سطح 3 است و با این گواهینامه نمی‌توانید رانندگی کنید! چه کار کنم تا این اجازه را پیدا کنم؟ چرا اجازه نمی‌دهند یک لقمه نانی به دست بیاوریم؟!
حسین حسینی تاران
* وضعیت خیابان‌ها و معابر پاکدشت از جهت آسفالت اسفناک است. چاله‌ها و دست‌اندازهای بوجود آمده خسارات سنگینی به اتومبیل شهروندان وارد کرده است. از مسئولان شهر درخواست رسیدگی دارم. باید توجه کرد که مدیریت شهری فقط جمع‌آوری زباله نیست.
9341---0912
* وقتی قبضی از هزینه‌های مصرفی به دست افراد می‌رسد و آنها را پرداخت می‌کنند به منزله این است که در این بازه زمانی شما پول مصرفی را پرداخت کرده‌اید ولی مدتی است پس از چندی با پیامک یا قبض دیگر اعلام می‌کنند 40 هزار، 50 هزار و... دیگر بدهی معوقه دارید؟! این مسئله در قبوض تلفن همراه اول و آب در برخی مناطق تهران رخ داده است. مسئولان چه پاسخی دارند؟!
رجبی
* در دانشگاه فرهنگیان 4 سال سابقه دانشجویی جزء سنوات خدمت یک فرهنگی محسوب نمی‌شود از سوی دیگر عیدی نیز به این جماعت تعلق نمی‌گیرد در نتیجه انگیزه‌ای برای انتخاب شغل معلمی باقی نمی‌ماند.
8495---0911
* کانون وکلا قانون خدمات ایثارگران را پس از چندین سال خاک خوردن اجرا کرد. اما حقوق ایثارگران در طی چند سالی که این قانون اجرا نشده چه می‌شود؟
8495---0911
* محرومیت‌زدایی از مناطق محروم و روستاهای کشور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنیاد برکت از ایجاد و توسعه و اشتغال گرفته تا ساخت مساجد، خانه‌های عالم، مدارس و اماکن درمانی و... خلاصه همه امکانات و نیازهای مادی و معنوی دیگر، عزت‌ نفس و کرامات انسانی را به هم‌وطنان محروم به ارمغان می‌آورد. خداوند عزت اجر و توفیق روزافزون این بندگان خدوم و مخلص و پر تلاش را روزافزون نماید.
6263---0938
* مسئولان لطفا وضعیت اسفبار کارکنان قراردادی و شرکتی و حجمی‌های سراسر کشور را حول دو موضوع ذیل بررسی نمایند:1- دلیل تفاوت حقوق آنها با سایر کارکنان (1/500/000 در برابر چندین میلیون) چیست؟ 2- دلیل عدم تبدیل وضعیت این نیروها کدام است؟
3293---0913
* اپراتور همراه اول چند ماهی است که اعلام کرده با تلفن‌های ثابت در صورت پرداخت بدهی قبل از بیستم هر ماه یک روز رایگان می‌توانند استفاده کنند ولی متاسفانه برای دی و بهمن این سیاست خود را تداوم نداد، چرا؟!
طاها قاری و...
* خط تلفن ثابت مغازه‌ام بدهی و اخطار قطع در صورت عدم پرداخت بدهی آن را هر ماه دریافت می‌کنم ولی از شماره مورد نظر خبری نیست و نمی‌دانم در حال حاضر چه کسی یا کسانی از آن منتفع هستند. و تماس هم که گرفته می‌شود پاسخ نمی‌دهد. لطفا مسئولان امر تکلیف مرا روشن کنند که آیا صاحب این خط هستم یا نه؟
احمدزاده
* از مسئولان بانک مرکزی درخواست می‌شود تکلیف سپرده‌گذاران در موسسه مالی اعتباری ثامن‌الائمه(ع) را نیز همانند کاسپین روشن نمایند و مردم را در این روزهای پایانی سال از سرگردانی برهانند.
یکی از هزاران سپرده‌گذار ثامن- تهران

نظر شما