شناسهٔ خبر: 24173537 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد ارس:

هر کس می‌گوید بیکارم مفت‌خور است!

مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد ارس در اظهارنظری بی‌ادبانه و در توجیه کارنامه ضعیف خود گفت: ما در ارس بیکار نداریم و هر کس می‌گوید بیکارم، «مفت‌خور» است!

صاحب‌خبر -

«محسن عرب‌باغی» مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد ارس در جلسه تودیع خود در اظهارنظری بی‌ادبانه و در توجیه کارنامه ضعیف خود گفت: ما در ارس بیکار نداریم و هر کس می‌گوید بیکارم، «مفت‌خور» است!
عرب‌باغی در ادامه گفت: کارخانه‌ها در منطقه ارس خالی از کارگر است و کارخانه‌دارها مرتب می‌گویند که نیرو احتیاج داریم.
گفتنی است اظهارات مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد ارس با مخالفت و اعتراض نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس مواجه شد.
لازم به ذکر است که «محمد حسن‌نژاد» نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی-فروردین 96- گفته بود:«منطقه آزاد ارس که قرار بود ناجی اقتصاد شمالغرب کشور باشد، در سایه مدیریت ضعیف و ناکارآمد، خودش در باتلاقی از مشکلات گرفتار آمده است به گونه ای که توان پرداخت حقوق و عیدی کارمندان خود را ندارد».
حسن‌نژاد در ادامه گفته بود:« در 4 سال تنها 5 کیلومتر جاده ساخته شده است، آمیکو بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین واحد تولیدی بر اثر لجبازی مدیر شما تعطیل شد».
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس تاکید کرد:«فرصت شغلی 700 نفری نساجی ترکیه‌ای به خاطر عدم تامین برق از دست رفت و فرودگاه به دست فراموشی سپرده شد تا گلخانه‌های عظیم منطقه به سمت ورشکستگی برود و بدتر از همه استخدام بالای 300 نفر به صورت غیر قانونی به علاوه زمین‌خواری‌های نجومی که در 2 مورد یعنی خرید اراضی کشاورزی از اهالی منطقه به قیمت 18 هزار تومان و تغییر کاربری به صنعتی و واگذاری به قیمت 5 هزار تومان آن هم به مساحت 106 هکتار به شرکت فولاد آلیاژی و عدم خلع ید آن بعد از 3 سال از عدم انجام تعهدات، خسارت 100میلیاردی به بیت‌المال وارد کرد».
حسن‌نژاد با بیان اینکه در موردی دیگر واگذاری بالای 70هکتار اراضی کشاورزی به افراد خاص برای ساخت ویلا علیرغم دستور صریح آقای ترکان درخصوص عدم واگذاری اراضی کشاورزی به غیر روستایی، انجام شده است، متذکر شد: منطقه را از دست مدیر ضعیف رها کنید و امید را به مردم بازگردانید، دلیل این همه لجبازی برای حفظ مدیری که هیچ کس از آن راضی نیست، قابل درک نمی‌باشد.
وی با بیان اینکه مردم با امضای طوماری عظیم از رئیس‌جمهوری می‌خواهند که مدیر منطقه را تغییر دهید، اظهار داشت: فعالان اقتصادی، مردم و بازاریان انتظار دارند تا این مدیر که نارضایتی‌هایی را ایجاد کرده تغییر دهید. گفتنی است «محسن عرب‌باغی» در مهرماه 92 به این سمت منصوب شده بود.

نظر شما