شناسهٔ خبر: 24172461 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

چند خبر کوتاه ورزشی/افتخار آفرینی تیم هیات ورزش جانبازان و معلولان قم

قم - ایرنا - پیروزی تیم فوتبال جوانان صبای قم بر تیم شهر آشوب ساری، نایب قهرمانی تیم کونگ فوی قم در مسابقات قهرمان کشوری و افتخار آفرینی تیم هیات ورزش جانبازان و معلولان قم در مسابقات کشوری از جمله اخبار کوتاه ورزشی قم در روز شنبه 28 بهمن ماه جاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از اداره کل ورزش و جوانان استان قم، در هفته شانزدهم لیگ دسته یک جوانان باشگاه های کشور، تیم فوتبال صبای قم با نتیجه 4 بر صفر از سد تیم شهر آشوب ساری گذشت؛ در این مسابقه که عصر شنبه در قم برگزار شد، سبحان مهربانی 2 گل، رضا شکری و محسن آزادیان هم هر کدام یکبار برای تیم صبای قم گلزنی کردند. تیم صبا با این پیروزی صدرنشین رقابت های جوانان کشور شد.

** امیر سلیمی نوجوان قمی به اردوی تیم ملی فوتسال نوجوانان کشورمان دعوت شد؛ اردوی تدارکاتی تیم ملی نوجوانان از سی‌اُم بهمن ماه لغایت ششم اسفندماه امسال در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار می‌شود.

** تیم کونگ ‌فو مردان قم با کسب سه مدال طلا و یک برنز، نایب قهرمان مسابقات قهرمان کشوری در آبادان شد؛ در این مسابقات منصور حیدری در وزن منهای 83 کیلوگرم، سجاد قربانی در وزن منهای78 کیلوگرم و محمد امیدی در وزن 103+ کیلوگرم مدال طلا و امیرحسین نظری در وزن منهای 88 کیلوگرم مدال برنز رقابت ها را کسب کردند.

** تیم هیات ورزش جانبازن و معلولان استان قم در رقابت های لیگ شنا باشگاه‌های کشور با کسب 55 مدال متنوع برسکوی نخست ایستاد؛ این رقابت ها با حضور 16 تیم از استان مختلف کشور در خرمشهر برگزار شد و روز گذشته با قهرمانی تیم هیات ورزش جانبازان و معلولین استان قم به پایان رسید.مصطفی جلیلی، پژمان عطایی، مهدی اکبری نژاد، عرفان اسماعیلی، علی‌محمد دخانی و رضا جوادی، 6 شناگر تیم هیات ورزش جانبازان و معلولین استان قم در این رقابت ها بودند.

** مسابقات‌دسته ‌آزاد والیبال استان قم به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور 6 تیم از جمله فدک، بازرگانی محراب، ویوا، نوین، مهر و سفیر(یاران صادق) برگزار شد و با قهرمانی تیم سفیر نیز به اتمام رسید.
7401 / 1175 تنظیم: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی

انتهای پیام /*

نظر شما