شناسهٔ خبر: 24172148 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

بزرگ ترين تفاوت بين گوارديولا و فرگوسن

پپ گوارديولا تنها 100 ميليون پوند با تمام خريدهاي سرآلکس فرگوسن در يونايتد فاصله دارد.

صاحب‌خبر -

پپ گوارديولا مربي موفقي در فوتبال جهان است ولي درباره او گفته مي‌شود که اين مربي هدايت تيم‌هاي آماده را بر عهده مي‌گيرد و خريدهاي زياد و نجومي انجام مي‌دهد و به همين دليل موفق مي‌شود. اين مربي اسپانيايي در 18 ماه حضور در منچسترسيتي خريدهاي زيادي داشت و اکنون تيم او با قاطعيت در صدر جدول ليگ برتر قرار دارد و در جام‌هاي ديگر نيز مقتدرانه پيش رفته است.

با اين حال سر آلکس فرگوسن پرافتخارترين مربي تاريخ فوتبال بريتانيا هميشه تلاش داشت که بازيکنان آکادمي يونايتد را به تيم اصلي بياورد و زياد مايل به خريد بازيکن نبود.

 

 

 

 

اکنون پپ گوارديولا در 18 ماه به اندازه 20 سال حضور فرگوسن در يونايتد خرج کرده است و اگر سيتي 100 ميليون پوند ديگر خرج کند که با ادامه حضور گوارديولا در سيتي در تابستان به احتمال زياد رخ مي‌دهد، هزينه گوارديولا براي سيتي در دو سال به اندازه تمام پولي مي‌شود که منچستريونايتد در زمان فرگوسن خرج کرد.

 

سيتي در اين فصل اميدوار است بتواند هر چهار جام ممکن يعني ليگ برتر، ليگ قهرمانان اروپا، جام حذفي و جام اتحاديه را به دست بياورد. تيم گوارديولا در اين فصل فوتبال بي نقصي ارائه داد و البته با خريدهاي زياد در تابستان و هم در زمستان رکورد نقل و انتقالات فوتبال جزيره را به نام خود ثبت کرد.

نظر شما