شناسهٔ خبر: 24171896 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گلستان میزبان همایش ملی رویکردهای نوین در آموزش انگلیسی

گرگان - ایرنا- اولین همایش ملی 'رویکردهای نوین در آموزش زبان انگلیسی و زبان شناسی کاربردی' با حضور 400 نفر شرکت کننده در دانشگاه گلستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا ،این همایش با همکاری دانشگاه علامه طباطبائی، دانشگاه گنبدکاووس، دانشگاه مازندران، دانشگاه آزاد و پایگاه اینترنتی سیویلیکا(CIVILIKA برگزار و در حاشیه آن شرکت کنندگان در دو کارگاه در زمینه های ادبیات انگلیسی و تحلیل متن توسط دکتر کامران احمد گلی و پرفسور علیرضا جلیلی فر حضور پیدا کردند.
اساتید برجسته ای از سراسر ایران از جمله دانشگاه های علامه طباطبایی، تهران، شهید بهشتی، خوارزمی، مازندران، فردوسی مشهد، اهواز، اصفهان، بوعلی سینا همدان، شیراز و تبریز و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی در آن شرکت کردند.
از جمله سخنرانان این کنفرانس یکروزه پرفسور محمد علوی از دانشگاه تهران، پرفسور رضا پیش قدم از دانشگاه فردوسی مشهد و پرفسور فرزاد شریفیان از دانشگاه موناس استرالیا بودند.
در آئین آغاز این کنفرانس علمی دکتر مهناز اقدسی معاون پژوهشی دانشگاه گلستان و دبیر همایش در سخنانی ابراز امیدواری کرد که باتوجه به بین المللی بودن زبان انگلیسی، گامهای مهمی در یادگیری و تدریس این زبان برداشته شود.
دکتر علی درخشان دبیر علمی کنفرانس نیز ابراز امیدواری کرد که همایش های بعدی در سطح وسیع تری برگزار شود و گفت: از 448 مقاله ارسالی به کنفرانس؛ 237 مقاله برای ارائه شفاهی و 37 مقاله برای ارائه به صورت پوستر مورد پذیرش قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا منظور شناسی زبان، تجزیه و تحلیل کلام، مطالعات بین فرهنگی، فراگیری زبان دوم و روان شناسی زبان، آموزش معلمان و تربیت مدرس، یادگیری زبان تکنولوژی محور، زبان و ادبیات انگلیسی و مطالعات ترجمه بخشی از محورها و مقالات ارائه شده در این همایش بود.
همچنین اعلام شد که کنفرانس بعدی رویکردهای نوین در آموزش زبان انگلیسی و زبان شناسی کاربردی دو سال بعد برگزار خواهد شد.
1420/ 1648
خبرنگار: بهناز حسین قلی پور **انتشار: پری سالارنیا

انتهای پیام /*

نظر شما