شناسهٔ خبر: 24171432 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشف چهار هزار و 800 عدد داروی غیرمجاز در مهاباد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی مهاباد گفت: چهار هزار و 800 عدد انواع داروی غیرمجاز قاچاق به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ رضا ظهیریان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در طول یک هفته گذشته و در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، این میزان داروهای غیرمجاز از توزیع کنندگان این داروها کشف و سه نفر نیز دستگیر شدند.
وی همچنین با اشاره به مبارزه جدی با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر اضافه کرد: عوامل انتظامی در هفته گذشته موفق شدند سه کیلو انواع مواد مخدر را کشف کنند.
وی اظهار کرد: در عملیات های مربوط به این امر، سه دستگاه خودرو توقیف، 30 نفر از عوامل قاچاق، تهیه، توزیع و مصرف کنندگان مواد مخدر دستگیر شدند.
وی با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و چهارشنبه سوری و به منظور کنترل ورود و خروج مواد محترقه از مبادی شهرستان مهاباد گفت: 35هزار ماده محترقه به ارزش 50 میلیون ریال در هفته های اخیر در این شهرستان کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: در این عملیات سه نفر دستگیر و 2 خودرو نیز توقیف شده است.
سرهنگ ظهیریان به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه جدی با پدیده قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامی یکهزار و 872 ثوب البسه قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال را کشف، سه نفر قاچاقچی را دستگیر و 2 دستگاه خودرو را توقیف کردند.
وی ادامه داد: 242 حلقه لاستیک خارجی نیز از یک دستگاه خودرو سایپا به ارزش 300 میلیون ریال کشف و خودرو مربوطه توقیف و یک نفر نیز دستگیر شد.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
3093/2093
خبر: پیمان پاکزاد ** انتشار: صابر چهرقانی

انتهای پیام /*

نظر شما