شناسهٔ خبر: 24171174 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ثمری: زیر نظر ویلکینز تمرین می کنم/توان رسیدن به رکورد بالای 20 متر را دارم

قهرمان پرتاب وزنه آسیا گفت:طبق توافق مسئولان فدراسیون دوومیدانی قرار شد ویلکینز تا پایان بازی های آسیایی جاکارتا مربی ام شود.

صاحب‌خبر -

علی ثمری قهرمان پرتاب وزنه آسیا در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره کارکردن زیر نظر مک ویلکینز آمریکایی بیان کرد:بسیار خوشحالم در نهایت تلاش های فدراسیون موثر واقع شد تا  تمرینات من هم مانند برخی ورزشکاران کشورمان زیر نظر یک مربی کاربلد خارجی صورت بگیرد. مک ویلکینز آمریکایی بدون شک یکی از مربیان بزرگ و به نام پرتابی در جهان است که توانسته در بازی های المپیک چندین مدال کسب کند.در ضمن آن طور که من فهیمده ام بیشتر شاگردان او در آمریکا هر ساله جزء برترین ورزشکاران این کشور در رشته دوومیدانی معرفی می شوند و همین مسئله می تواند در مسابقات پیش رو کمک حالم باشد.

او افزود:طبق صحبت های مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی با مک ویلکینز همانطور که این مربی خواسته بود 2 روز با او تمرین داشتم که او از عملکرد من ابراز رضایت کرد و قرار بر این شد تا از اوایل ماه می همراه با امیر الوند مربی ام به اردوی تمرینی کشور آلمان برویم و مدتی را در آنجا زیر نظر مک به تمرین بپردازیم.طبق توافق مسئولان فدراسیون دوومیدانی و مک ویلکینز قرار شده این مربی در کنار احسان حدادی تا مهر ماه سال 97 هدایت من را هم بر عهده بگیرد.

قهرمان پرتاب وزنه آسیا در ادامه گفت:خوشبختانه همه چیز ایده آل است و امیدوارم در این چند ماهی که زیر نظر مک تمرین می کنم،بتوانم تجربیاتم و همچنین رکوردهایم را هم افزایش دهم تا در بازی های آسیایی جاکارتا برای اولین بار رکورد بالای 20 متر را به ثبت برسانم.طبق گفته ویلکینز این پتانسیل در من وجود دارد تا بتوانم چنین کاری را انجام دهم.

ثمری درباره برنامه هایش تا بازی های آسیایی جاکارتا گفت:امسال برای من بسیار سال خوبی بود چرا که توانستم در کنار طلای بازی های آسیایی اودیشا،عنوان قهرمانی داخل سالن تهران را هم به ویترین افتخاراتم اضافه کنم و هدفم کسب مدال خوش رنگ در بازی های آسیایی جاکارتاست و تلاش می کنم تا این امر را محقق کنم. امیدوارم تمام برنامه هایی که فدراسیون برای من در نظر گرفته عملی شود تا بتوانم بدون دغدغه فکری تمریناتم را برای حضور در مسابقات پیش رو  انجام دهم.

دارنده مدال طلای پرتاب وزنه آسیایی درمورد امیر الوند مربی اش گفت:باید بگویم امیر الوند مربی بوده که از دوران نوجوانی در کنار من بوده و بی شک اگر راهنمایی ها و توصیه های فنی او نبود نمی توانستم در مسابقات پیش رو به مدال برسم.

ثمری درپاسخ به این سوال که دوومیدانی چند مدال می تواند در بازی های آسیایی جاکارتا کسب کند،پاسخ داد:هنوز زود است درباره این موضوع صحبت کنم اما در صورتی که در این چند ماه باقیمانده تا شروع بازی های آسیایی جاکارتا از ورزشکاران حمایت شود آنها می توانند در اندونزی بهترین نتایج ممکن را برای کاروان اعزامی کشورمان بدست بیاورند.

انتهای پیام/

اظهارات ثمری درباره حضور ویلکینز

نظر شما