شناسهٔ خبر: 24170961 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

مقایسه نفر به نفراستقلال و الهلال با هم+آنالیز

استقلال در حالی باید روز سه شنبه حساس ترین بازی مرحله گروهی خود را برگزار کند که آمار بازیکنان این تیم در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به مراتب از بازیکنان الهلال بهتر است.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

بازی با الهلال برای تیم های ایرانی همیشه یک بازی پراسترس است چراکه این تیم در طول تاریخ همیشه یکی از قدرت های برتر آسیا بوده است و ستاره های گران قیمت این تیم از آبی های عربستانی یک تیم ترسناک ساخته است. حالا استقلال باید روز سه شنبه با الهلال بازی کند و با وجود قدرت بالای حریف آبی، آمار تک به تک بازیکنان دو تیم در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا نشان می دهد آبی های تهرانی به مراتب نمایش بهتری نسبت به حریف خود داشته اند و با این شرایط پیروزی در این بازی برای شاگردان شفر به هیچ عنوان دور از دسترس نخواهد بود.

حسینی- عبدالله المعیوف

سیدحسین حسینی در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا روز پرکارتری را پشت سر گذاشت اما عبدالله المعیوف روز موفق تری را پشت سرگذاشت و موفق شده در مقابل دو گل خورده دروازه بان استقلال، دروازه خود را بسته نگه دارد.

سید حسین حسینی در بازی با الریان از مجموع 6 شوت در چارچوب 4 سیو داشت و دو گل دریافت کرد و آمار 66.7 سیو موفق داشت.

اما عبدالله معیوف در این بازی هر 3 شوت در چارچوب را مهار کرد تا آمار 100 درصد سیو را به ثبت برساند.

منتظری- حسینی یا هووساوی- جهفالی

2- مدافع وسط استقلال در بازی با الریان روز پرکارتری را نسبت به دو مدافع وسط الهلال در بازی با العین روز پرکارتری را پشت سر گذاشتند.

زوج سید مجید حسینی- پژمان منتظری در مجموع 4 تکل داشتند، 2 دفع توپ، یک بلاک شوت های حریف و 3 توپ ربایی به ثبت رساندند.

اما زوج اوساما هووساوی و محمد جهفالی در مجموع 3 دفع توپ داشتند و 4 توپ ربایی و در کل نسبت به مدافعان استقلال روز کم کار تری را پشت سر گذاشتند.

البته این موضوع بیشتر از این که نشان از برتری از مدافعان استقلال داشته باشد نشان می دهد در این بازی مدافعان الهلال کمتر تحت فشار قرار گرفته اند.

وریا غفوری- عبدالله الزوری

وریا غفوری در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا آمار به مراتب بهتری نسب به هم تای خود در الهلال به ثبت رساند.

با توجه به این که در بازی با الریان بیشتر حملات استقلال از سمت راست طراحی شده بود، وریا غفوری از هر نظر روز فوق العاده ای را پشت سر گذاشت. او  در این بازی 104 لمس توپ داشت که در این بین 65 پاس با دقت 89.2 ارسال کرد. او در این بازی یک پاس کلیدی داد و یک شوت هم بیرون چارچوب داشت.

اما الزوری در این بازی تنها 30 لمس توپ داشت که در این بین 21 پاس با دقت 81 درصد ارسال کرد. او بدون این که شوتی داشته باشد یک پاس کلیدی برای هم تیمی های خود ارسال کرد.

امید نورافکن- یاسر شهرانی

امید نورافکن در بازی با الریان آمار نسبتا مشابهی نسبت به همتای خود در الهلال در بازی با العین به ثبت رساند.

نورافکن در این بازی 80 لمس توپ داشت و 59 پاس با دقت 89.1 ارسال کرد. البته نورافکن در این بازی پاس کلیدی نداد و تنها یک شوت بیرون از چارچوب داشت.

اما یاسر شهرانی در بازی با العین 79 لمس توپ داشت که در این بین 57 پاس با دقت 78.9 ارسال کرد. او هم مثل نورافکن در این بازی پاس کلیدی نداشت و تنها یک شوت بیرون از چارچوب زد.

چشمی- عبدالمالک الخبیری

روزبه چشمی در بازی با الریان روز موفق تری نسبت به عبدالمالک الخبیری در بازی با العین پشت سر گذاشت.

روزبه چشمی در این بازی 48 لمس توپ داشت که در این بین 38 پاس با دقت 86.8 ارسال کرد. او در طول بازی این بازی یک پاس کلیدی داشت و یک شوت هم زد که جایی در چارچوب نداشت.

اما عبدلمالک الخبیری در این بازی 37 لمس توپ داشت در بازی داشت که در این بین 29 پاس با دقت 86.2 ارسال کرد. او در این بازی نه پاس کلیدی داد و نه شوتی به سمت دروازه زد.

امید ابراهیمی - چروتی

امید ابراهیمی در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به مراتب بهتر از همتای پرآوازه خود در الهلال داشت.

امید ابراهیمی در جریان بازی با الریان 113 لمس توپ داشت که در این بین 93 پاس با دقت 86.5 ارسال کرد که آمار بسیار خوبی است. او در این بازی 5 پاس کلیدی داد یکی از آنها منجر به گل دوم استقلال شد.

اما از طرف دیگر چروتی آرژانتینی که به تازگی با الهلال قراردادا امضا کرده است، در طول بازی با العین 60 لمس توپ داشت که 36 پاس با دقت 80.6 ارسال کرد. چروتی در این بازی 2 پاس کلیدی داد و 3 شوت بیرون از چارچوب زد.

شجاعیان- اشرف بالشرقی

داریوش شجاعیان در بازی با الریان به مراتب نمایش بهتری نسبت به ستاره الهلال در بازی با العین داشت.

شجاعیان در بازی با الریان 70 لمس توپ داشت و 54 پاس با دقت با دقت 92.6 ارسال کرد. در این بازی شجاعیان 2 پاس کلیدی داد و 3 شوت بیرون از چارچوب زد.

اما اشرف بالشرقی که به دیبالای مراکش معروف است، در بازی با العین 52 لمس توپ داشت که 26 پاس با دقت 76.9 ارسال کرد. او در این بازی تنها 2 پاس کلیدی داد و ضربه به سمت دروازه نداشت.

جابر انصاری- محمد کانو

جابر اانصاری در یک نیمه ای که در بازی با الریان حضور داست، در حملات استقلال نمایش موفقی داشت.

او در طول 45 دقیقه ای که در زمین بود 21 لمس توپ داشت که 15 پاس با دقت 86.7 ارسال کرد. جابر انصاری در این بازی 2 شوت زد که در این بین یکی از آنها را دروازه بان گرفت و یکی به تیر دروازه برخورد کرد.

اما محد کانو در بازی با العین 68 لمس توپ داشت و 54 پاس با دقت 77.8 ارسال کرد. او در این بازی یک پاس کلیدی داشت و 3 شوت به بیرون از چارچوب زد.

چپاروف- میلسی 

 

سرور چپاروف در بازی با الریان نمایش بسیار درخشانی داشت و به طور قطع یکی از بهترین بازیکنان زمین بود.

چپاروف در بازی با الریان 83 لمس توپ داشت که در این بین 66 پاس با دقت 87.9 ارسال کرد. او در این بازی 6 پاس کلیدی داشت که یکی از آنها با گل به خودی تاباتا وارد زمین شد. چپاروف همچنین یک شوت بیرون از چارچوب و یک شوت داخل چارچوب داشت.

اما نیکولاس چروتی در بازی با العین 77 پاس داد که در این بین 55 پاس با دقت 83.6 ارسال کرد. او در این بین 2 پاس کلیدی داد و 2 شوت زد که یکی از آنها در چارچوب بود.

علی قربانی- مختار فلاته

 

علی قربانی در بازی با الریان موفق شد گل دوم تیمش را بزند و استقلال را از یک شکست خارج از خانه نجات بدهد.

او در بازی با الریان 37 بار لمس توپ داشت که در این بین 24 پاس با دقت 66.7 ارسال کرد. او در این بازی یک پاس کلیدی داد که در این بین 3 شوت زد که یکی از آنها وارد دروازه الریان شد.

اما مختار فلاته در بازی با العین تنها 14 بار توپ را لمس کرد که در این بین 7 پاس با دقت 75 درصد ارسال کرد. او در طول بازی نه پاس کلیدی داد و نه شوتی به سمت دروازه زد.

نظر شما