شناسهٔ خبر: 24169986 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سلطانی: پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان موفق خواهند شد

تهران- ایرنا- 'بهروز سلطانی' دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، گفت: پرسپولیس و استقلال امسال فوتبالی در سطح لیگ قهرمانان آسیا از خود به نمایش می گذارند و هردو تیم می توانند در این مسابقات به موفقیت برسند.

صاحب‌خبر -

سلطانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص وضعیت باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: خوشبختانه پرسپولیس و استقلال امسال در لیگ قهرمانان با موفقیت کار خود را شروع کردند و امیدوارم مسایل حاشیه ای کار دست این دو تیم ندهد.
وی ادامه داد: برای موفقیت در لیگ قهرمانان ثبات در یک تیم اهمیت بسیار زیادی دارد و اگر بازیکنان با تمدید قرارداد خود سال آینده هم در باشگاه های خود بمانند، حتی شانس قهرمانی در آسیا را هم داریم.
دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، گفت: چیزی که امسال شرایط این دو تیم را متفاوت کرده، کادرفنی بسیار خوب است و انصافا پرسپولیس و استقلال فوتبالی در سطح لیگ قهرمانان آسیا از خود به نمایش می گذارند.
وی در خصوص دیدار پرسپولیس و السد قطر، تصریح کرد: پرسپولیس بسیار آماده تر از السد است و اگر بتواند نمایش فنی بازی نخست را تکرار کند، قطعا این بازی را هم با اختلاف خواهد برد.
سلطانی با انتقاد از رفتار «کارلوس کی روش» در مقابل «علی کریمی»، اظهار کرد: علی کریمی اسطوره فوتبال ایران است و متاسفم که کی روش شان چنین فردی را نگه نداشت. تمام حرف های کریمی منطقی و از روی دلسوزی برای فوتبال ایران است.
وی ادامه داد: امثال کی روش زیاد به فوتبال ما آمده اند و رفته اند و متاسفم که فدراسیون فوتبال از اسطوره خود حمایت نکرده است. در این فدراسیون هیچکس از جنس فوتبال نیست و مطمئن باشید دوستان ضربه این رفتار نادرست خود را خواهند خورد.
سلطانی خاطرنشان کرد: کی روش دلش برای فوتبال ایران نمی سوزد و او تنها چیزی که می خواهد پول است. متاسفم که چنین مربی با رفتار های غیر حرفه ای خود اینگونه مورد حمایت مسئولان فدراسیون فوتبال است.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی** 9118** 1368
خبرنگار: جواد بشیری** انتشار: خیراله شفیعی

انتهای پیام /*

نظر شما