شناسهٔ خبر: 24169929 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

افتتاح پروژه 60میلیاردتومانی عمران شهری در کرمان

کرمان- ایرنا- جمعه ای که گذشت در شهر کرمان شاهد به بهره برداری رسیدن پروژه عمرانی روگذر پل باغ ملی با اعتبار عمرانی 40میلیارد تومانی و اعتبار تملک اراضی معارض 20میلیارد تومانی بودیم که به گفته استاندار این از جمله چندین طرحی است که در دولت یازدهم در شهر کرمان کلنگ زنی شده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، این طرح که توسط شهرداری و با پیمانکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و با حمایت استانداری کرمان در مدت زمان 30ماهه پیش بینی شده بود ، با دانش فنی مهندسان داخلی از تکنولوژی پل های پیش ساخته بکار برده شده در موعد مقرر به بهره برداری رسید.
علیرضا رزم حسینی استاندار در آئین بهره برداری این طرح گفت : هر چند طرحهای روگذر و زیر گذر باید 40سال قبل در این منطقه اتفاق می افتاد ولی در شرایط امروزی که به لحاظ بودجه ای وضعیت خوبی نداریم بهره برداری از اینگونه طرحها تنها با کار جهادی امکانپذیر است .
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاندار وقت کرمان (کاظمی ) که بنای باغ ملی را در این نقطه کرمان نهادند اظهار داشت : امروز ما پس از چند دهه داریم پل باغ ملی را در جهت تسهیل و روانی ترافیک و تردد مردم پیاده و سواره این نقطه حساس درون شهری افتتاح می کنیم .
رزم حسینی در این مراسم ضمن قدردانی از صبر و حوصله مردم، کسبه و افرادی که مشکلات اجرای این پروژه ها را تحمل کرده اند اظهار داشت : مردم صبور هستند و کاری به جناح ها ندارند و خدمت را از هر جناحی قبول می کنند.
استاندار کرمان با بیان این مطلب که یکهزار میلیارد تومان برای اجرای پروژه های شهری از منابع بانکی تامین اعتبار کرده ایم،
قول داد تا مدت یکسال و نیم دیگر تمام پروژه های اغاز شده در دولت یازدهم تکمیل و به بهره برداری برسد.
در دوازدهم و سیزدهم بهمن ماه جاری در سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان کرمان شاهد بهره برداری از بیش از 10هزار میلیاردتومان پروژه عظیم صنعتی ، معدنی و کشاورزی بودیم که رئیس جمهوری افتتاح این حجم کاری و پروژه در یک روز ان هم در یک استان را در تاریخ کشور کم سابقه خواند .
و امروز که شاهد در دست اجرا بودن پروژه های مختلف عمران شهری در جای جای استان و شهر کرمان هستیم و مضاف بر آن هزینه 60میلیاردتومانی برای اجرای یک طرح عمران شهری خود حکایت از این دارد که سیاست توسعه متوازان در همه بخشها رویکرد تیم اقتصادی دولت تدبیر و امید و شهرداری کرمان می باشد .
در شرایط بودجه ای امروز افتتاح پل باغ ملی کرمان نشان داد که برغم تنگناهای مالی روند اجرای پروژه های توسعه ای در کرمان متوقف نشده است، و مدیریت ارشد استان به اتفاق دیگر حوزه های شهری به خوبی در حوزه تامین مالی از ابزارهای در اختیار استفاده کرده و امروز شاهد اجرای پروژه های مهمی در دیار کریمان هستیم .
تهیه و انتشار :بهنام احمدی / 5054

انتهای پیام /*

نظر شما