شناسهٔ خبر: 24169790 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

پرسپولیس نمی‌تواند در دربی جشن قهرمانی بگیرد

تیم پرسپولیس تهران که این روزها قدرتمند ترین تیم ایران بوده و در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است به احتمال زیاد قبل از عید قهرمان ایران می شود.

صاحب‌خبر -

طبق اعلام سازمان لیگ، پرسپولیس نمی‌تواند در دربی جشن قهرمانی بگیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم پرسپولیس تهران که این روزها قدرتمند ترین تیم ایران بوده و در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است به احتمال زیاد قبل از عید قهرمان ایران می شود. نکته جالب توجه در قهرمانی پرسپولیس این است که این تیم در صورت برد در بازی با استقلال خوزستان و پس از آن پیروزی در دربی پایتخت می تواند زودتر از پایان لیگ و قبل از رسیدن سال نو قهرمان شود. سرخ های تهران که این روزها برای این هدف یعنی قهرمانی در دربی تلاش می کنند امروز خبری نه چندان خوب به دستشان رسید.
امروز فتاحی مسئول مسابقات سازمان لیگ درباره برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس در دربی 10 اسفند گفت: اگر هم پرسپولیسی‌ها چنین خواسته‌ای داشته باشند این مسئله شدنی نیست. چون در دربی برگشت استقلال میزبان است. در بازی بعدی که در سال آینده برگزار خواهد شد، این جشن قهرمانی در صورت تحقق می‌تواند اتفاق بیفتد.
با این وجود اگر هم پرسپولیس در بازی با استقلال قهرمان لیگ برتر شود باید برای جشن قهرمانی خود تا پس از عید نوروز صبر کند.

نظر شما