شناسهٔ خبر: 24169762 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برنامه دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال اعلام شد

R1015159/P35350/S3,31/CT12

مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال از روز چهارشنبه دوم اسفند ماه آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، دور رفت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان کشور جام شهید «محسن حججی» روز چهارشنبه دوم اسفند ماه با دو دیدار در شهرهای تبریز و تهران پیگیری می‌شود.

بر این اساس تیم‌های شهرداری تبریز و خاتم اردکان که با شکست حریفان در مرحله نخست پلی‌آف به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند، در تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند.

شهرداری تبریز که در دور مقدماتی با 16 برد و 44 امتیاز عنوان سوم را به دست آورد، در مرحله نخست پلی‌آف کاله مازندران را از پیشِ‌رو برداشت که رتبه ششم (13 برد و 39 امتیاز) دور مقدماتی را به دست آورده بود. از سوی دیگر خاتم اردکان که در پایان دور مقدماتی رتبه هفتم را با 11 برد و 30 امتیاز به دست آورد و در مرحله نخست پلی‌آف نیز موفق به حذف سایپای تهران شد با 16 برد و 47 امتیاز در رتبه دوم جدول دور مقدماتی قرار گرفته بود.

در دومین مسابقه دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال مردان تیم‌های بانک سرمایه و پیکان تهران در خانه والیبال تهران با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان همانند مرحله نخست پلی‌آف به‌صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می‌شود و در صورتی که دو مسابقه دور رفت و برگشت تیم صعودکننده به دیدار نهایی را مشخص نکند، دیدار سوم روز یکشنبه 13 اسفندماه به‌میزبانی تبریز و تهران برگزار خواهد شد.

برنامه مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر به‌شرح زیر است:

دور رفت چهارشنبه دوم اسفندماه 1396

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 16
شهرداری تبریز ــ خاتم اردکان

تهران، خانه والیبال، ساعت 18
بانک سرمایه ــ پیکان تهران

دور برگشت چهارشنبه نهم اسفندماه 1396

اردکان، سالن آیت‌الله خاتمی، ساعت 16
خاتم اردکان ــ شهرداری تبریز

تهران، خانه والیبال، ساعت 18
پیکان تهران ــ بانک سرمایه.

انتهای پیام/*

نظر شما