شناسهٔ خبر: 24168962 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

دستگیری ۱۴ عضو یک شرکت هرمی در کرج

کرج- با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان البرز ۱۴ عضو یک شرکت هرمی که با سپرده گذاری اقدام به عضو گیری و فعالیت غیر قانونی می کردند شناسایی و دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس البرز، سرهنگ جواد صفایی با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش های مبنی بر فعالیت تعدادی از افراد جوان در قالب شرکت هرمی در منزلی در حصارک کرج با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پیگیری آن در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

 وی افزود :ماموران با انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت و سقم خبر با هماهنگی مقام قضایی وارد منزل مورد نظر شده و در بازرسی از آن تعدادی مدارک و مستندات مربوط به شرکت های هرمی را کشف کردند.

سرهنگ صفایی با بیان اینکه  در این رابطه ۱۴ نفر از اعضای باند دستگیر و صراحتا به فعالیت و عضویت در یک شرکت هرمی اعتراف کرده اند گفت:این افراد اذعان داشتند که اهل شهرهای مختلف استان های شرقی کشور هستند و هر یک پس از سرمایه گذاری مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال در شرکت هرمی مذکور اقدام به فعالیت و عضوگیری می کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و از آنجا با قرار وثیقه قانونی و روانه زندان شدند.

نظر شما