شناسهٔ خبر: 24167788 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شیراز آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز از آمادگی شهرداری برای پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد حسن پور معاون خدمات شهری شهرداری شیراز اظهار کرد: برای افزایش آمادگی پذیرایی از میهمانان نوروزی، در هر ۱۱ منطقه شهرداری شیراز کارگروهی برای شناسایی کمبودها، معایب و ایراد‌های فنی و بصری موجود در مناطق و رفع آن‌ها تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: از دیگر اقدامات برای استقبال از میهمانان نوروزی راه اندازی غرفه‌های متمرکز فروش ماهی و سبزه عید با سازه‌های جدید و یکسان در تمام نقاط شهر، کاشت گل و توسعه فضای سبز، سرو کاری در فاصله ۱۰ کیلومتری چهار ورودی شهر شیراز تا ورودی شهر و پیش بینی سالن‌های سرپوشیده ورزشی و سالن‌های نمایشگاه بین المللی و حسینیه‌ها برای اسکان مسافران در زمان بارش باران است.

محمد حسن پور با بیان اینکه امسال بحث جلوگیری از برپایی چادر در پارک ها، بوستان ها، پیاده رو‌ها و حاشیه معابر با هدف حفظ زیبایی منظر شهری با جدیت در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: با توجه به پیش بینی مکان‌هایی برای اسکان مسافران، از این کار جلوگیری خواهد شد.

حسن پور گفت: امسال به همه مسافران و میهمانان نوروزی در هنگام ورود به شیراز بسته‌های مختلف گردشگری حاوی نقشه راهنما و معرفی جاذبه‌ها و دیدنی‌های شهر داده می‌شود تا بتوانند به راحتی به این مکان‌ها دسترسی پیدا کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز تصریح کرد: ممنوعیت برپایی چادر تنها مختص شهروندان نیست و به هیچ نهاد و مجموعه‌ای نیز اجازه برپایی چادر و نصب بنر در ورودی‌ها و سطح شهر داده نمی‌شود و چنانچه انجام این کار لازم باشد باید حتما با هماهنگی ستاد تسهیلات نوروزی صورت گیرد.

انتهای پیام/ن

افزایش آمادگی پذیرایی از میهمانان نوروزی در شیراز

 

 

نظر شما