شناسهٔ خبر: 24167784 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

چند سطری پیرامون محمد صلاح، ستاره این روزهای لیورپول

مسلمان‌گر!

دیدن تصاویر در اینستاگرام خیره‌کننده بود. صدها هوادار لیورپولی، بالا و پایین می‌پریدند، برد تیم خود و گلزنی مهاجم مصری را با هم جشن می‌گرفتند و شعر می‌خواندند. می‌خواندند و می‌خواندند و تو با حیرت داشتی به متن شعر نگاه می‌کردی که زیر تصاویر قرار گرفته بود تا بینندگان در سراسر دنیا ببینند که طرفداران انگلیسی در وصف مهاجم مسلمان خود چه می‌گویند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های مجله فارس پلاس، روزنامه فرهیختگان در مطلبی نوشت:

اگر صلاح بازم گل بزنه
من که میرم مسلمون میشم
اون تو مسجد نشسته
جایی که می‌خوام منم باشم
( بخشی از سرود طرفداران لیورپول در ستایش مهاجم مصری تیم خود)

دیدن تصاویر در اینستاگرام خیره‌کننده بود. صدها هوادار لیورپولی،  بالا و پایین می‌پریدند، برد تیم خود و گلزنی مهاجم مصری را با هم جشن می‌گرفتند و شعر می‌خواندند. می‌خواندند و می‌خواندند و تو با حیرت داشتی به متن شعر نگاه می‌کردی که زیر تصاویر قرار گرفته بود تا بینندگان در سراسر دنیا ببینند که طرفداران انگلیسی در وصف مهاجم مسلمان خود چه می‌گویند.
قصه محمد صلاح مصری و لیورپول یورگن کلاب را چگونه باید روایت کنیم؟ شاید او جان وین باشد و کلاب، جان فورد. این دو این‌گونه پیوندی با هم دارند و این‌گونه در کنار هم یک تیم تشکیل داده‌اند. رقم زدن یک افسانه بزرگ از این زوج اصلا کار دشواری نیست به شرط آنکه رئال مادرید و دسته چک پر و پیمان پرز اجازه بدهد که صلاح در لیورپول بماند و به خوشحال کردن یورگن کلاب ادامه دهد. شاید هم لیورپول، فروش الماس سیاه خود را عملی نکند و صلاح را در شهر بندری نگه دارد. او قهرمان ملوان‌ها و کارگران بارانداز می‌شود و برایشان گل می‌زند و آنها به مساجد شهر کمک‌های بیشتری می‌کنند و در اشعارشان مهاجم مصری را بیشتر می‌ستایند.

این روزها آسمان لیورپول از همیشه آفتابی‌تر است. خیز بلند آنها برای نایب قهرمانی در کنار بلندپروازی‌هایشان در اروپا، حال و هوای هواداران همیشه مغموم آنها را تغییر داده. روزگار آنها حالا بسیار خوش‌تر از سال‌های کم‌رمق اخیر است؛ سال‌هایی که لیورپول جایش در میانه‌های جدول بود، نه در بین چهار تیم بالایی.

یورگن کلاب شاه جدید آنفیلد است و محمد صلاح سفیر آن. کلاب، مدیر سازمان جاسوسی است و صلاح جیمز باندش. ببینیم فوتبال انگلیس چقدر دیگر از همکاری و درخشش این دو لذت می‌برد؟ ببینیم این دو با هم چه مرزهای دیگری را درمی‌نوردند و ببینیم دسته چک پرز چه زمانی رابطه این دو را قطع می‌کند؟ منتظریم. منتظر آینده. منتظر گل‌های آینده و منتظر اینکه ببینیم با گل‌های صلاح کسی مسلمان می‌شود یا نه. جادوی بوکس محمدعلی که کارساز بود. ببینیم رقص ساق محمد صلاح چه می‌کند!

* فرهیختگان

 

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است.

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

انتهای پیام/

نظر شما