شناسهٔ خبر: 24167546 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پخش بیش از ٣٥ زبان دنیا در صدا و سیما

معاون اموراستان‌ها صدا و سیما گفت: هم اکنون صدا وسیما به 35 زبان زنده دنیا برنامه دارد.

صاحب‌خبر -

پخش بیش از ٣٥ زبان دنیا در صدا و سیمابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ علی دارابی معاون اموراستان‌ها صدا و سیمای امروز در کرمان گفت: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری سیاست صدا و سیما فراجناحی است و این مهم نیز بسیار سخت است به طوری که کار در صدا و سیما کار روی مین است.

دارابی در مراسم افتتاح ٤٠ پروژه فنی و آغاز تصویربرداری از سریال خانه مادری با اعتباری بالغ بر ١٥٠ میلیارد ریال گفت: کرمان به لحاظ قدمت تاریخی و اقدامات درخشان و مجاهدت‌ها و ایثارگرایی‌های پس از انقلاب و دوران دفاع مقدس دارای ارزش‌های غنیی است که نمونه بارز این مردان و زنان بزرگ آیت الله هاشمی رفسنجانی و سردار سلیمانی بوده است.

وی از پشت سر گذاشتن ۳۹ بهار انقلاب اسلامی سخن گفت و بیان کرد: کارنامه انقلاب اسلامی در سراسر کشور افتخار آمیز است این در حالی است که به مشکلات و کمبود‌ها نیز واقف هستیم، اما در مجموع کارنامه انقلاب اسلامی بسیار مثبت است.

معاون اموراستان‌ها صدا و سیمای کشور با بیان این مطلب که صدا و سیما هم اکنون بیش از ٣٥ زبان دنیا پخش برنامه دارد، بیان کرد: در لایحه تحریم آمریکایی‌ها نام صدا و سیما نیز است و در ٢٧ کشور دنیا نیز صدا و سیما مورد تحریم قرار گرفت.

وی سیاست صدا و سیما براساس فرمایشات مقام معظم رهبری را فراجناحی دانست و افزود: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری سیاست صدا و سیما فراجناحی است و این مهم نیز بسیار سخت است به طوری که کار در صدا و سیما کار روی مین است.

دارابی بیان داشت: از استاندار کرمان درخواست داریم که در جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی جشن اتمام پروژه دیجیتال سازی استان کرمان را بگیریم، با توجه به مدیریت جهادی و بسیجی استاندار این امر تحقق خواهد یافت.

وی از ساخت ۱۰۰ مستند مدافعین حرم خبر داد و افزود: با توجه به اینکه استان کرمان جزی استان‌های پیشگام بوده است و تا کنون ۴۰ شهید مدافع حرم داشته است لذا ۱۰ مستند مربوط به استان کرمان است.

انتهای پیام/ح

نظر شما