شناسهٔ خبر: 24166866 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پدرو:

بازی مقابل بارسا به من حس عجیبی می دهد

پدرو رودریگز، سه شنبه پیش رو باید برابر تیم سابق خود بارسلونا به میدان برود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، سه شنبه شب چلسی در استمفورد بریج میزبان بارسلونا خواهد بود. قرار گرفتن بازیکنانی چون فابرگاس و پدرو برابر تیم سابق خود می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد.

پدرو که محصول آکادمی فوتبال بارسلوناست، دو سال و نیم پیش به چلسی پیوست و فصل گذشته با این تیم قهرمانی لیگ برتر را جشن گرفت. او در بارسا نیز به همه افتخارات در سطح باشگاهی دست یافته بود.

 

 

 

 

ستاره اهل جزایر قناری چلسی پس از برتری 4-0 شب گذشته مقابل هال سیتی در اف ای کاپ، در مورد جدال با تیم سابقش گفت:« بازی برابر بارسا برای من بسیار ویژه است و حس تقریبا عجیبی هم دارم. من حالا بازیکن چلسی هستم و تمام توانم را برای پیروزی تیمم به کار خواهم بست.

خوشبختانه بازی برابر هال سیتی باعث شد تا در شرایط مسابقه قرار بگیرم والبته فرصت خوبی بود تا خیلی از بازیکنان ما به استراحت بپردازند که این در آستانه بازی با بارسا می تواند فاکتور مثبتی باشد.

بارسا امسال با والورده توانسته قدرت گذشته را به دست بیاورد و به خصوص پرس شدید آنها از جلو روی تیم حریف باعث شده تا موفقیت های زیادی در این فصل کسب کنند. بارسا حالا مثل دوران اوجش بازی می کند. بدون شک مهمترین بازیکن آنها مسی است که مهار او سخت و برخی مواقع غیرممکن به نظر می رسد. باید بسیار مراقب مسی باشیم.»

 

نظر شما