شناسهٔ خبر: 24165909 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گرامیداشت یاد و خاطره ۶۸ شهید کارگر در بافق

یادواره ۶۸شهید کارگر شهرستان بافق در مسجد فاطمیه این شهرستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ یادواره ۶۸شهید کارگر شهرستان بافق با حضور فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، امام جمعه بافق، فرماندار، جمعی از مسئولان وخانواده معظم شهدا و ایثارگران در مسجد فاطمیه بافق برگزار شد.

در این یادواره سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) در خصوص زندگی، کرامت و شخصیت آن بانوی آسمانی مطالبی را بیان کرد.

سردارجمیری ضمن  اشاره به حضور گسترده مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور پرشور تر مردم در راهپیمایی امسال نسبت به سال های گذشته، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بود و مردم با این حضور به آرمان های امام و شهدای انقلاب لبیک گفتند.

وی با تأکید بر اینکه نظام اسلامی از برکت خون شهدا، امروز به نظامی مستحکم تبدیل‌شده است؛ افزود: این شهیدان هستند که امنیت کشور را حفظ کرده و فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطر نشان کرد: همه مسئولان و دلدادگان به این انقلاب اسلامی باید در مسیر شهدا و راه آن‌ها قدم بردارند و باور داشته باشند که شهادت در مسیر سرافرازی اسلام عزیز و پیروزی انقلاب افتخاری است که نصیب مقربان درگاه الهی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن در حال راه انداختن جنگ اعتقادی است تصریح کرد: امروز پای جنگ ها  به بحث های فکری واعتقادی باز شده  و دشمنان اعلام می کنند که دنیا به پیچ خطرناکی رسیده که تابلوهای آن را خمینی(ره) وخامنه ای نصب کرده اند و ایران در حال هدایت این جهان است.

سردار جمیری در پایان گفت: اگر بخواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید راست قامت و در این مسیر حرکت و گام ها را بلندتر برداریم.

وی افزود:امروز با همه ناملایمات و مشکلات داخلی وخارجی که داریم توانستیم بخش عظیمی از قله را فتح کنیم و این راه هم ادامه خواهد داشت.

گفتنی است در پایان از کتاب  لبخند یاسین توسط پدرشهید محمد علی لردی رونمایی شد این کتاب، مجموعه ای از خاطرات و زندگینامه شهید والامقاوم محمد علی لردی می باشد که به همت زهرا السادات متولیان گرداوری و به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/ غ

برگزاری یادواره ۶۸ شهید کارگر در بافق 

نظر شما