شناسهٔ خبر: 24165582 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

«دِرساژ» برای حضور در برلين آماده نمايش شد

فیلم سینمایی «دِرساژ» اولین ساخته بلند سینمایی پویا بادكوبه برای حضور در بخش رقابتی «نسل» جشنواره بین المللی برلین آماده نمایش شد.

صاحب‌خبر -

«دِرساژ» براي حضور در برلين آماده نمايش شدبه گزارش  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم سینمایی «دِرساژ» اولین ساخته بلند سینمایی پویا بادكوبه به تهیه كنندگی روح الله برادری و سمیرا برادری برای حضور در بخش رقابتی «نسل» جشنواره بین المللی برلین آماده نمایش شد.

مراحل ضبط موسیقی «دِرساژ» در استودیو دانشگاه UCLA كالیفرنیا با آهنگسازی شهاب پارنج به تازگی به پایان رسیده و این فیلم هم اكنون آماده حضور در جشنواره برلین است.

كارگردان، تهیه كنندگان و بازیگران این فیلم روز یكشنبه ٢٩ بهمن ماه به برلین می روند تا در اولین نمایش فیلم كه در تاریخ ٢١ فوریه (٢ اسفند ماه) در سالن Hkw برگزار می شود، حضور داشته باشند.

بنابر این گزارش، تیزر جدید این فیلم هم همزمان با آغاز جشنواره برلین رونمایی شده كه توسط بهروز داوودی ساخته شده است. همچنین «دِرساژ» در بخش جایزه بهترین فیلم اول هم در این رویداد بین المللی به رقابت می پردازد.


‏‎در این فیلم علی مصفا، شبنم مقدمی، نگار مقدم، هوشنگ توكلی، علیرضا ثانی فر، علیرضا آقاخانی، سیامك ادیب، جلال فاطمی، لویی سیفی، یسنا میرطهماسب، باسط رضایی، به آفرید غفاریان، شایان فصیح زاده و رامبد مطلبی به ایفای نقش می پردازند.

همچنین پخش بین المللی این فیلم بر عهده كمپانی «دریم لب» با مدیریت نسرین میرشب است.

 

انتهای پیام/

 

اکران «دِرساژ» در جشنواره فیلم برلین

نظر شما