شناسهٔ خبر: 24165097 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در البرز

کرج- ایرنا- مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت که به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مسابقه کتابخوانی از کتاب بهشت فدک برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علی علی اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کتاب بهشت فدک شامل 4 بخش یاس بهشتی، فاطمه (س) بنیانگذار مکتب دفاع از ولایت، بهشت فدک و مسابقه است.
وی شرکت برای عموم علاقه مندان بالای 12 سال در این مسابقه کتابخوانی را آزاد عنوان کرد و اظهار داشت: منبع سؤالات طرح شده از کتاب 'بهشت فدک' می باشد و طبق مطالب کتاب تصحیح خواهد شد.
وی با بیان اینکه به برندگان مسابقه به قید قرعه جوایز ارزشمندی اعطا خواهد شد، گفت: این کتاب که توسط مجتمع فرهنگی، آموزشی و پژوهشی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تهیه، تنظیم و منتشر شده در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در بقاع متبرکه به صورت رایگان توزیع می شود.
علی اکبری بیان داشت: برای بخش مسابقه این کتاب 14 سوال طراحی شده که شرکت کنندگان بایستی شماره گزینه های صحیح را در قالب یک عدد 14 رقمی از چپ به راست، به سامانه پیامکی به شماره 30001966 ارسال کنند.
وی اضافه کرد که متن pdf این کتاب در سامانه اوقاف و امور خیریه نیز بارگذاری شده و علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به این سامانه متن کتاب را دانلود کرده و در مسابقه شرکت کنند.
وی یادآور شد: مهلت ارسال پاسخنامه حداکثر تا تاریخ 15 اسفند ماه سال جاری بوده و اسامی برگزیدگان در تاریخ 18 اسفند ماه مصادف با میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) در سایت مرکز فرهنگی پژوهشی به نشانی www.mfpo.ir و نیز سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی به نشانی www.mfso.ir و نیز اعلام خواهد شد.
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: برندگان، 2هفته بعد از اعلام نتایج فرصت دارند مشخصات درخواستی را از طریق سامانه پیامکی ارسال نمایند، در غیر این صورت از لیست برندگان کنار گذاشته خواهند شد.
6156/1535خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:داریوش غفاری

انتهای پیام /*

نظر شما