شناسهٔ خبر: 24163235 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کونته: تمام بازیکنانم آماده بازی با بارسلونا هستند

سرمربی چلسی با اعلام این که باکایوکو به بازی بارسلونا نخواهد رسید، از بازی با تیم اسپانیایی به عنوان فرصت بزرگی برای تیمش یاد کرد.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از ساکرنت، چلسی دیشب (جمعه) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس به مصاف هال سیتی رفت و موفق شد این تیم را با چهار گل در هم بکوبد تا صعودی راحت به مرحله بعد داشته باشد.

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی بعد از صعود قاطعانه تیمش به مرحله بعد جام حذفی، گفت‌: فوتبال خوبی را امشب به نمایش گذاشتیم. خوشبختانه گل زود هنگامی به ثمر رساندیم و همین به ما کمک کرد بدون استرس در بازی دقایقی بازی کنیم. از موقعیت‌هایی که در نیمه نخست داشتیم به خوبی استفاده کردیم و به نتیجه‌ دلخواه که صعود به مرحله بعد بود، دست یافتیم.

چلسی باید سه‌شنبه همین هفته‌ در خانه به مصاف بارسلونا برود. دیداری جذاب از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که اهمیت زیادی برای هر دو تیم دارد.

سرمربی ایتالیایی چلسی درباره تقابل با بارسلونا، گفت‌: برای این بازی آلونسو آماده است و می‌تواند تیم را همراهی کند ولی باکایوکو را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت. خیلی خوشحال هستم که قبل از بازی با تیم بزرگی هم‌چون بارسلونا شک و شبهات زیادی به ترکیب تیمم دارم. در واقع انتخاب ترکیب یازده نفره به دردسر بزرگ من تبدیل شده است چون همه بازیکنانم آماده هستند. با این حال بهترین تصمیم را خواهیم گرفت و تلاش خواهیم کرد تا با تمام قوا به مصاف بارسلونا برویم. دوست دارم تیمم همان طور که برابر هال سیتی بازی کرد برابر بارسلونا هم به میدان برود. این طور بازی‌ها هواداران را به وجد می‌آورد. ما خوشبختانه با دو بردی که اخیرا به دست آورده‌ایم توانسته‌ایم بحران را پشت سر بگذاریم. یک برد در لیگ و یک برد در جام حذفی که برای ما اهمیت داشت. بازی با بارسلونا هم با نتیجه‌ صفر بر صفر شروع می‌شود و هر دو تیم شانس دارند تا نتیجه‌ دلخواه خودشان را در زمین کسب کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما