شناسهٔ خبر: 24162913 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

هشدار برانکو به بازیکنان پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در دومین هفته از رقابت های فصل جاری لیگ قهرمان آسیا به مصاف السد قطر در دوحه می رود.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

تیم فوتبال پرسپولیس در دومین هفته از رقابت های فصل جاری لیگ قهرمان آسیا به مصاف السد قطر در دوحه می رود. السد قطر در نخستین بازی توانست در امارات با نتیجه دو بر یک، الوصل را شکست دهد تا همچون پرسپولیس سه امتیازی شود.

نماینده قطر به غیر از ژاوی هرناندز ستاره سال های نه چندان دور بارسلونا و مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی فوتبال ایران، «بغداد بونجاح» و «جوگورتا همرون» دو بازیکن تیم ملی مراکش را در احتیار دارد. حسن هیدوس بازیکن تیم ملی قطر نیز در زمره بازیکنان قدرتمند السد قرار دارد.

حضور بازیکنان طراز اول در ترکیب السد باعث شده کادر فنی پرسپولیس در جلسات آنالیز خود از این تیم به قدرت بالای پاس‌کاری آنها پی ببرند و نگرانی برانکو ایوانکوویچ را برای مهار بازیکنان سرعتی و پا به توپ نماینده قطر بیش از پیش کند.

از این رو کادر فنی پرسپولیس به بازیکنان خود هشدار داده مواظب پاس های کوتاه خود در میانه میدان باشند و اجازه ندهند السد با فشردگی در میانه میدان، کنترل بازی را در اختیار بگیرد.

قدرت بالای السد در پخش توپ در خطوط سه‌گانه باعث هشدار کادرفنی سرخپوشان به بازیکنان این تیم شده تا دست خالی از دوحه برنگردند.

السد قطر جدی ترین رقیب پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود تا در رتبه نخست گروه قرار گیرد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹ سه شنبه اول اسفندماه در هفته دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در دوحه به مصاف السد قطر می رود.

 

نظر شما