شناسهٔ خبر: 24157700 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پاسخ صریح سید حسن نصرالله به سخنرانی اخیر سعدالحریری + فیلم

سیدحسن نصرالله سخنرانی سعد الحریری نخست وزیر لبنان درخصوص عدم ائتلاف با حزب‌الله را با جمله صریحی پاسخ گفت.

صاحب‌خبر -

پاسخ صریح سید حسن نصرالله به سخنرانی اخیر سعدالحریری + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعد الحریری نخست وزیر  لبنان  فرزند  رفیق الحریری نخست وزیر سابق این کشور طی سخنرانی خود در مراسم سیزدهمین سالگرد ترور پدرش، ضمن اشاره بر سیاست بی‌ طرفی و تثبیت موقعیت فعلی لبنان، تاکید کرد «تیار المستقبل» با حزب‌الله در انتخابات آتی ائتلاف نخواهد کرد. 

چهارشنبه شب یعنی در تاریخ 25 بهمن سعد الحریری در سیزدهمین سالگرد ترور پدرش به سخنرانی پرداخت که غالب گفته‌هایش در خصوص انتخابات لبنان بود و برخی سیاست‌هایی که او در مسیر ثبات موقعیت لبنان در منطقه مانند گفتگوی ملی برای پایان دادن به اختلافات سیاسی ، عدم دخالت لبنان در امور کشورهای عربی و ...پیش گرفته است. سعد الحریری در ادامه گفته‌هایش  همچنین بر عدم ائتلاف با حرب‌الله در انتخاب تاکید کرد. 

سخنرانی او به مذاق حزب‌الله خوش نیامد و واکنش سید حسن نصرالله را در پی داشت. رهبر حزب‌الله نیز در سخنرانی خود و در پاسخ این ادعای نخست وزیر لبنان با خنده گفت چه کسی از شما درخواست ائتلاف کرده است؟ 

ویدئوی زیر بخش‌هایی از سخنرانی سعدالحریری و پاسخ سید حسن را نشان می‌دهد. 

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script type="text/javascript" src="http://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6441261/7582668?width=400&height=300"></script></div>
انتهای پیام/

پاسخ کوبنده سیدحسن به سعدالحریری

نظر شما