شناسهٔ خبر: 24156039 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

برندگان هفتمین جشنواره شعر خوزستان معرفی شدند

خبرگزاری شبستان: برندگان هفتمین جشنواره شعر استانی در سه بخش شعر سپید، کلاسیک و مجموعه شعر امشب در مراسم اختتامیه این جشنواره معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، علی‌رضا شکر ریز، دبیر هفتمین جشنواره شعر خوزستان، در آیین اختتامیه این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره توانسته شاعران برتر را به کشور را معرفی کند و درحالی برگزار می‌شود که چند سالی به تعویق افتاد.

 

وی افزود: این جشنواره حاصل تلاش شاعران شریفی است که جا دارد به آنها افتخار کنیم و هچنین حاصل تلاش دکتر جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان که می‌کوشد جان تازه‌ای در شعر استان دمیده شود. همچنین جا دارد از آقای جمشیدی و داوران جشنواره صمیمانه تشکر کنم.

 

در پایان این مراسم برندگان هفتمین جشنواره شعر استانی در سه بخش شعر سپید، کلاسیک و مجموعه شعر امشب در مراسم اختتامیه این جشنواره معرفی شدند.

 

در بخش کلاسیک ابوالقاسم خورشیدی و جمال پناهی نژاد در رتبه سوم مشترک، فرزانه شریفات و سید دانیال موسوی در رتبه دوم مشترک و سعید بخشنده در رتبه اول قرار گرفتند.

 

همچنین در شعر سپید در بخش تک اثر، کبری حیدرزاده و ندا ذات محمدعلی شایسته تقدیر قرار گرفتند. احمد تمیمی و میثم خالدیان به صورت مشترک در رتبه سوم و محسن نیک فطرت و سید حسن موسوی به صورت مشترک در رتبه دوم قرار گرفتند.

 

هیئت داوران در این بخش، هیچ اثری را شایسته دریافت رتبه اول ندانست.

 

در بخش مجموعه شعر نیز اثر «تعطیلات» از صادق کریمی و «عشق روی اجاق» از لیلا بنی‌تمیم در رتبه سوم مشترک، مجموعه‌های شعر «زیر چتر آسمان» از علی زارعی رضایی و «آن تکه آسمان که تو بودی» از محمد قنبری در رتبه دوم مشترک و مجموعه شعر «دومینو» از ابوذر پاکروان و «مرثیه برای اروند» از حسین علی‌پور در رتبه اول قرار گرفتند.

 

نظر شما