شناسهٔ خبر: 24155632 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

یک عکس، یک متن

حمایت رونالدو از مسلمانان میانمار

کریستیانو رونالدو، ستاره رئال مادرید با انتشار تصویری از مسلمانان میانمار حمایت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جامجم آنلاین، کریستیانو رونالدو که از نسلکشی در میانمار متاسف و ناراحت بوده با انتشار تصاویری از کودکان میانماری که همراه خانوادههای خود آواره شدهاند، نوشت: جهان جایی است که ما همگی عاشق بچههایمان هستیم. لطفا کمک کنید!

کودک خوششانس

دختر کوچکی به نام فیونا علاقه فراوانی به خوردن غذاهای مختلف دارد. پدر او نیز مدام در حال عکس انداختن از این کودک و به اشتراکگذاری آنها در اینستاگرام است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون که مدتی از انتشار تصاویر فیونا در اینستاگرام میگذرد، او بسیار مشهور شده به طوری که تعداد بالایی از رستوراندارهای معروف پس از برقراری تماس با پدر او، درخواست تبلیغات میدهند. پدر فیونا نیز به آنها اجازه میدهد از دخترش برای تبلیغات رستوران خود استفاده کنند. تعداد بسیاری از کاربران اینستاگرام جزو فالوئرهای صفحه فیونا هستند و با اشتیاق فراوان عکسهای او را دنبال میکنند.

درخت جاذبه کجاست؟

همه ما درباره درخت سیب معروفی که منجر به کشف قانون جاذبه زمین شد، چیزهایی شنیدهایم. درختی که دانشمند معروف، آیزاک نیوتن، زیر آن نشسته بود و بعد از این که یک سیب از آن سقوط کرد، نیوتن به این فکر افتاد چرا سیبها همیشه مستقیم به سمت پایین و روی زمین میافتند؟

به گزارش فردا نیوز، این درخت در حیاط خانهای در شهر کوچک گرانتهام انگلستان قرار دارد؛ درختی که سابقه خودش به حدود 400 سال قبل بازمیگردد، ولی فقط از 240 سال پیش و بعد از داستان نیوتن است که اینقدر معروف شده و حتی آن را درخت جاذبه هم مینامند.

بدل نروژی رهبر کرهشمالی

بتازگی یک سیاستمدار نروژی، عکسی را از خود در اینترنت منتشر کرده است که برخی معتقدند به رهبر کرهشمالی شباهت دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک سیاستمدار نروژی با انتشار یک عکس از خود در صفحه فیسبوک که تا حدودی به «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی شباهت دارد، جنجال به پا کرد. وی در این تصویر یک کت بلند بر تن کرده و یک کلاه خزدار روی سرش گذاشته است که شباهت بسیار زیادی به لباسهای رهبر کره شمالی در یکی از عکسهایش دارد. کاربران نروژی به دلیل شباهت این سیاستمدار با رهبر کره شمالی، نام او را «کیم جونگ ویگدنز» گذاشتند. این در حالی است که برخی دیگر از کاربران اعلام کردند که این دو نفر شباهت چندانی به یکدیگر ندارند.

نظر شما