شناسهٔ خبر: 24154934 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

بروزرسانی جدید عنوان Fortnite منتشر شد

بروزرسانی جدید عنوان Fortnite به شماره ۲٫۵٫۰ برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه های شخصی منتشر شد. این بروزرسانی تغییراتی را در حالت Battle Royale و همچنین Save the World ایجاد خواهد کرد. هچنین یک تفنگ جدید و منطقه های جدیدی نیز به نقشه بازی اضافه خواهد شد.

صاحب‌خبر -
بروزرسانی جدید عنوان Fortnite منتشر شد

بروزرسانی جدید عنوان Fortnite به شماره ۲٫۵٫۰ برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه های شخصی منتشر شد. این بروزرسانی تغییراتی را در حالت Battle Royale و همچنین Save the World ایجاد خواهد کرد. هچنین یک تفنگ جدید و منطقه های جدیدی نیز به نقشه بازی اضافه خواهد شد.

نارنجک Impulse یکی از مواردی خواهد بود که در این بروز رسانی به بازی اضافه می‌شود. این نارنجک یک سلاح انجفاری جدید است که پس از اندکی تاخیر تمام بازیکن هایی که در نزدیکی خودش قرار دارد را به هوا می‌فرستد که می‌تواند در انتهای بازی، هنگامی که مرز بازی به حداقل مقدار خود می‌رسد، منجر به نتیجه جالبی شود! نارنجک Impulse به صورت یک آیتم آبی رنگ مشخص می‌شود که در Treasure Chestها و Supply Dropها قابل دسترسی خواهد بود.

علاوه بر این به لیست مکان هایی که از این پس می‌توانید در آن‌ها Treasure Chest پیدا کنید، معبد‌هایی اضافه خواهد شد که در نقشه بازی مخفی شده اند. همانطور که در عکس های زیر به نظر میرسد این معبد ها با ظاهری شبیه به معبد های چینی در طول نقشه پراکنده شده اند. همچنین به حالت Save the World نیز کاراکتر ها و تفنگ های جدیدی اضافه خواهد شد که به نظر میرسد حال و هوایی متانسب با سال نوی چینی داشته باشند. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این بروز رسانی را مشاهده کنید:

از دیگر تغییرات این بروزرسانی می‌توان به بهبود مسائل فنی در  ایکس باکس وان و پلی استیشین ۴ اشاره کرد. کاربران ایکس باکس وان ایکس از  می‌توانند این پس میتوانند این بازی را با رزولیشن تمام ۴k تجربه کنند و کاربران پلی استیشن ۴ نیز زمان کمتری را برای انتظار دانلود بروزرسانی های این عنوان صرف خواهند کرد.

علاوه بر تمام اینها اپیک گیمز برای اجرای عدالت و تعادل بیشتر بین بازیکنان تغییراتی را انجام داده است که از جمله آنها می‌توان به حذف موقتی تفنگ SMG اشاره کرد که میدان را برای اسلحه های دیگر بازی باز کند. همچنین برخی از آیتم‌ها احتمال کمتری برای Drop شدن خواهند داشت که این آیتم ها شامل crossbow، minigun و Chug Jug می‌باشند. سیستم صدا‌های درون بازی نیز دچار تغییراتی خواهد شد که از جمله این تغییرات می‌توان به صدای crossbow در حالت آماده به شلیک و صدای دویدن بازیکنان در بالا و پایین سطوح چوبی، فلزی و سنگی اشاره کرد.

حالت Save the World نیز همچنان در دسترسی زود هنگام باقی می‌ماند اما همچنان برای عموم رایگان خواهد بود. علاوه بر تفنگ ها و کاراکتر های جدیدی که به مناسبت سال نوی چینی در این بروز رسانی به حالت Save the World اضافه خواهند شد، سلاح جدیدی به نام Heartbreaker Crossbow نیز به این حالت اضافه خواهد شد.

 

عنوان Fortnite هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی استیشن ۴ در دسترس است.

برچسب‌ها:

نظر شما