شناسهٔ خبر: 24152808 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

افتتاح پل باغ ملی کرمان

صاحب‌خبر -
 

سرویس شهرستانها:پل روگذر باغ ملی کرمان با حضور استاندار، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، فرمانده موسسه شهید رجایی قرارگاه خاتم الانبیاء، معاون سیاسی وامنیتی استانداری و جمع کثیری از مسئولان استانی افتتاح شد.
شهردار کرمان در آئین افتتاح این پروژه در محل پل باغ ملی گفت: کار طراحی و اجرای پل باغ ملی از ۳۰ ماه قبل آغاز شده است و برای اجرای این طرح ۴۰ میلیارد تومان در حوزه عمرانی و ۲۰ میلیارد تومان در بحث تملک املاک معارض با این طرح هزینه شده است.
وی اضافه کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء کار خود را در این پروژه انجام داده است اما شهرداری موفق به اجرای بخشی از طرح مورد نظر به دلیل مسائل تملک و معارض نشده است که سعی می شود به زودی این اقدامات نیز انجام شده و تقاطع ولی عصر (عج) به طور کامل افتتاح
شود.
شهردار کرمان ادامه داد: یکی از چالش های مهم شهرهای دنیا و ایران بحث حمل و نقل و ترافیک است و در این راستا باید با دو رویکرد تسهیل حرکت سواره و پیاده محوری کردن محور خیابان ها و معابر اصلی شهر اقدام
شود. وی افزود: هوشمند سازی ترافیک، اصلاح شبکه معابر و تقاطع های غیر همسطح و توسعه زیرساخت های حمل و نقل درون شهری نیز برای رفع مشکلات مربوط به ترافیک شهر کرمان است.
بدهکاری شهرداری کرمان به پیمانکاران رئیس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: از مجموع ۳۵۰ میلیارد تومان بدهی شهرداری کرمان به پیمانکاران، ۲۰۰ میلیارد تومان مربوط به شهرداری است که در آینده پرداخت خواهد شد.
محمد فرشاد در آئین افتتاح پل باغ ملی افزود: هرپروژه ای که در یک دوره شورا بر اساس قوانین و چارچوب های قانونی آغاز شود ، در
دوره های بعدی شوراها باید ادامه یابد و بر این اساس تاکنون هیچ پروژه ای تعطیل نشده و نخواهد شد وممکن است به دلیل تنگناهای مالی روند اجرای آنها کند شود.
فرشاد گفت: از طرف شورای شهر وظیفه خود می دانم که از شهروندان تقدیر ویژه داشته باشم زیرا اجرای این پروژه ها برای شهروندان، ساکنان این حوزه و کسبه مشکلاتی را ایجاد می کند.
کار طراحی و اجرای پل باغ ملی از ۳۰ ماه قبل آغاز شده بود و برای اجرای این طرح ۴۰ میلیارد تومان در حوزه عمرانی و ۲۰ میلیارد تومان در بحث تملک املاک معارض با این طرح هزینه شده است.

نظر شما