شناسهٔ خبر: 24152793 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

آغاز ساخت معابر فاز ۳ منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان

صاحب‌خبر -
قم ـ خبرنگار اطلاعات: رشد منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان حاکی از این است که پایه و اساس این منطقه بر اساس کارشناسی درست انجام گرفته است.
به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، مراسم آغاز عملیات ساخت و بازگشایی معابر فاز ۳ این منطقه با حضور معاونین استاندار قم و سایر مسئولین استانی برگزار شد.
در این مراسم معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم با اشاره به گزارش مدیرعامل منطقه ویژه درباره این پروژه و پیشرفت‌های این منطقه، جهت‌گیری این اقدامات را در زمینه توصیه‌های مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: همه مسئولان استان در ساختن زمینه مناسب برای سرمایه‌گذارانی که قانونمند و کارآمد هستند، در تلاشند. در آغاز این مراسم طباطبایی مدیرعامل منطقه ویژه با ارائه گزارشی از روند شکل‌گیری منطقه ویژه و گزارش اجمالی از روند پروژه‌های انجام شده و در دست اقدام، ابراز امیدواری کرد با آغاز عملیات بازگشایی معابر فاز ۳ شاهد جذب سرمایه‌گذارانی که نیاز به فضایی وسیع برای انتقال تکنولوژی‌های روز و پیشرفته دنیا دارند، باشیم. در انتهای این مراسم معاونان و مسئولان حاضر در جلسه با حضور در محل فاز ۳ کلنگ آغاز عملیات بازگشایی معابر فاز‌۴ منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان را به زمین زدند.
طول معابر فاز ۳ حدود ۷۰ کیلومتر با مساحتی حدود ۲۲۰‌هزارمترمربع است که ۱۱۶۰ مترمکعب حجم عملیات خاکبرداری آن در مساحت ۷۵۰ هکتاری انجام خواهد شد و برآورد ریالی این پروژه حدود ۵۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

نظر شما