شناسهٔ خبر: 24151243 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

معاون تعاون بنیاد تأکید کرد:

ضرورت تلاش همه‌جانبه برای رفع مشکل اشتغال جامعه ایثارگری

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اقدامات بنیاد در جهت پرداخت مطالبات جامعه ایثارگری در سال‌های اخیر گفت: موضوع اشتغال از مهمترین و بزرگترین مشکلات جامعه ایثارگری است که باید به صورت همه جانبه برای رفع این مشکل تلاش کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش «روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران» مهدی ایزدی روز پنجشنبه 26 در نشست شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با اشاره اقدامات بنیاد در سال‌های گذشته گفت: شروع دولت یازدهم مقارن دورانی بود که تحریم‌ها عملیاتی شده بود و آثار مخرب تحریم‌ها را در بخش‌هایی شاهد بودیم و بنیاد در ابتدای دولت یازدهم 3 هزار و 800 میلیارد تومان مطالبات گذشته جامعه ایثارگری مربوط دولتهای قبلی را بر عهده  داشت که در فاصله زمانی که باید برای پرداخت این بدهی اقدام می‌شد حدود 2 هزار میلیارد تومان هم به آن اضافه شد و خوشبختانه بنیاد از سال 1393 تاکنون بالغ  بر 5 هزار و 800 میلیارد تومان دیون خود به جامعه ایثارگری را پرداخت کرده است.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد با اشاره به اهمیت فعالیت‌های بنیاد در استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور گفت: در بنیاد شهید و امور ایثارگران این توفیق را داریم که به صورت ویژه خادم کسانی باشیم که در عصر خود بهترین سرمایه خود را ایثار کردند و باید این نعمت را قدر بدانیم و شاکر باشیم صمن اینکه هم‌اکنون وظیفه و تکلیف ما این است که سپاسگزار جامعه ایثارگری باشیم.
وی با اشاره به مشکلات جامعه ایثارگری افزود: اعتماد  جامعه ایثارگری از بزرگترین سرمایه‌های بنیاد است که همه کارمندان بنیاد در همه سطوح باید برای حفظ و ارتقای آن تلاش کنند
ایزدی با اشاره ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: استقلال اقتصادی از اهداف اولیه انقلاب اسلامی بود که برای دستیابی به آن اقدامات خوبی نیز انجام شده ولی وابستگی به طور کامل رفع نشده است و بیش از 10 سال است که مقام معظم رهبری شعار سال و هدف‌گذاری نظام اسلامی را در حوزه اقتصادی  تعیین کرده‌اند و همه ارکان نظام وظیفه دارند برای تحقق اقتصاد مبتنی بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تلاش کنند و همانگونه که ملت ایران در دفاع مقدس با وحدت و اتحاد کلمه به پیروزی رسید در این عرصه نیز موفق خواهد بود.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد در ادامه سفر به استان بوشهر از موزه شهید رئیسعلی دلواری نیز بازدید کرد.
خداکرم کولیوند مدیرکل تأمین مسکن و گلزارهای بنیاد در سفر به استان بوشهر از گلزار شهدای شهر خورموج و گلزارهای روستای بحیری و چارک بازدید کرد و حجت الله امانی مدیرکل اشتغال و کار آفرینی بنیاد نیز در این سفر با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر دیدار و گفت‌وگو کرد و از طرح‌های اشتغال‌زای اجرا شده توسط ایثارگران این استان بازدید کرد.
حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد در این سفر از مرکز مشاوره بنیاد بازدید کرد و در نشستی با مددکاران بنیاد استان به تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های حوزه مددکاری و مشاوره بنیاد پرداخت.
حجت الله فرهادی مدیرکل پذیرش و امور اداری نیز از بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گناوه بازدید کرد و در جریان پرونده‌های متقاضیان جانبازی قرار گرفت.
محمود تبریزی مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد نیز در این سفر با مدیران شرکت‌های بیمه طرف قرارداد بنیاد در این استان دیدار و رفع مسائل و مشکلات ایثارگران را پیگیری کرد

نظر شما