شناسهٔ خبر: 24150238 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار کرمان :

مسائل شهری را بدون توجه به جناح بندی ها دنبال می کنیم

کرمان - ایرنا- استاندار کرمان با تاکید بر اینکه بودجه های دولتی جوابگوی اجرای پروژه های عمرانی و توسعه ای نیست، گفت: مسائل عمران شهری را بدون توجه به جناح بندی ها دنبال می کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی روز جمعه در آئین افتتاح پل باغ ملی کرمان افزود: روزی که توفیق خدمت گزاری داده شده شهردار وقت کرمان آمد گزارشی از شهر ارائه کرد و از ایشان درباره کارهای بزرگی که باید در کرمان انجام دهیم ، پرسیدم و ایشان گفتند که اجرای پل های روگذر ضروری است اما پیمانکارانی که بتوانند این کار را انجام دهند، نداریم.
وی با اشاره به پیگیری های انجام شده برای ورود قرارگاه خاتم الانبیاء برای اجرای پروژه های عمرانی در کرمان، عنوان کرد: در ابتدای کار برخی از مدیران می گفتند که باورمان نمی شود خاتم به شهر کرمان بیاید.
وی اظهار کرد: شورای چهارم جسارت و جرات به خرج داد و کاری را در میدان آزادی آغاز کردیم که کسی باور نمی کرد این پروژه آغاز شود و کارهای لازم در سریعترین زمان ممکن انجام شد .
وی اظهار کرد: همه اعضای شوراهای شهر چهارم و پنجم همکاری بسیار خوبی داشتند و این پروژه ها به نحوی انجام شد که امروز می بینید بازار کرمان چه تفاوت هایی نسبت به گذشته داشته است.
استاندار کرمان گفت: وظیفه خود می دانیم بدون توجه به مسائل جناحی مسائل پروژه های شهری را پیگیری کنیم.
وی یادآور شد:باغ فتح آباد در حالی که یک مخروبه بود و قرار بود آوار برداری شود تاکنون پس از بازسازی های انجام شده، یک میلیون گردشگر داخلی و خارجی داشته است.
رزم حسینی با اشاره به اینکه کار بازساری باغ بیرم آباد امسال بدون پول دولتی آغاز شده و بزودی افتتاح خواهد شد، گفت: حمام باغ لـله، کنسولگری انگلیس و حمام ظهیرالدوله به عنوان یکی از بهترین موزه های طلاو جواهرات در جنوبشرق کشور نیز بازسازی شده و به زودی افتتاح خواهند شد.
رزم حسینی گفت: خانه های قدیمی کرمان نیز بازسازی شده و تا پایان سالهشت خانه قدیمی بازسازی شده افتتاح می شوند.
وی تاکید کرد: به مردم کرمان قول می دهم پروژه های شهر کرمان حداکثر تا یک سال و نیم آینده افتتاح شود.
وی تصریح مرد: مردم، کسبه و افرادی که مشکلات اجرای این پروژه ها را تحمل کرده اند مردم صبوری هستند و کاری به جناح ها ندارند و خدمت را از هر جناحی قبول می کنند.
استاندار کرمان گفت : یکهزار میلیار تومان برای اجرای پروژه های شهری از منابع بانکی تامین اعتبار کرده ایم.
وی خاطرنشان کرد: بدون هیچ چشم داشتی و بدون هیچ منتی آماده خدمت به مردم خواهیم بود.
براساس این گزارش امروز اولین پروژه عمران شهری در کرمان که همزمان با اغاز دولت یازدهم آغاز شده بود ، در طول 30ماه با هزینه عمرانی 40میلیاردتومانی و 20میلیاردتومانی بابت تملک اراضی معارضان نیز به میمینت ایام بهمن نیز با حضور مسئولان مورد بهره برداری قرار گرفت و با تسهیل امور حمل و نقلیو ترددی در شهر مورد رضایت شهروندان کرمانی را فراهم آورد .
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار : بهنام احمدی *
7440/ 5054

انتهای پیام /*

نظر شما