شناسهٔ خبر: 24150142 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاح پل روگذر باغ ملی کرمان

طرح روگذر چهارراه ولی عصر کرمان (پل باغملی)با 60میلیاردتومان هزینه افتتاح شد

صاحب‌خبر -

 
به گزارش خبر گزاری صداوسیما شهردار کرمان در آئین افتتاح این طرح گفت:  طراحی و اجرای پل باغ ملی از 30 ماه قبل آغازو برای اجرای این طرح 40 میلیارد تومان در حوزه عمرانی و 20 میلیارد تومان  تملک املاک معارض هزینه شد.افتتاح پل روگذر باغ ملی کرمان
عالم زاده افزود: قرارگاه خاتم الانبیاء در این  طرح به تعهدات خود عمل کرده اما شهرداری موفق به اجرای بخشی از طرح مورد نظر به علت مسائل تملک و معارض نشده است که به زودی این اقدامات محقق و تقاطع ولی عصر به طور کامل افتتاح خواهد شد.
وی  افزود: هوشمند سازی ترافیک، اصلاح شبکه معابر و تقاطع های غیر همسطح و توسعه زیرساخت های حمل و نقل درون شهری نیز برای رفع مشکلات مربوط به ترافیک شهر کرمان است.

 استاندار هم ابراز امیدواری کرد تا یک سال و نیم آینده طرح های عمرانی شهر کرمان تکمیل و افتتاح شود
رزم حسینی مرمت و بازسازی 8 خانه قدیمی/باغ بیرم آباد و همچنین مرمت دیگر آثار تاریخی همچون کنسولگری انگلیس /باغ لله حمام ظهیرالدوله را از طرح های در دست اجرای شهر کرمان برای جذب گردشگر دانست و گفت  بیشتر این طرح ها تا پایان سال تکمیل شوند.
به گفته استاندار حمام ظهیر الدوله قرار است به بزرگترین موزه طلا و جواهرات کشور تبدیل شود.
فرشاد رئیس شورای اسلامی شهر کرمان هم گفت از 350 میلیارد تومان بدهی های شهرداری به پیمانکاران 200 میلیارد تومان آن بدهی به قرارگاه خاتم الانبیا است.و هیچ طرحی متوقف نشده و شهرداری باید به پرداخت بدهی ها و تزریق اعتبارات تمهیدات جدید را مدنظر قرار دهد
سردار اکبری جانشین قرارگاه خاتم الانبیا در این مراسم هدف سپاه از اجرای طرح های سازندگی و بازسازی را تامین آرامش و آسایش شهروندان بیان و ابراز امیدواری کرد همه طرح های شروع شده کرمان تا 2 سال آینده تکمیل شوند
وی از اجرای 40 کیلومتر شمع در مسیر زیرگذرهای در دست اجرا ی کرمان خبر داد و ابراز امیدواری کرد با حل مشکلات مالی حداکثر تا دوسال آینده همه طرح ها ی این شهر بهبهره برداری برسد.
سردار اکبری اشتغال و توانمندسازی جوانان کرمانی شاغل در قرارگاه مستقر در کرمان را از دیگر مزایای حضورشان در این شهر دانست و گفت حدود 400 نفر از مهندسان و متخصصان بومی کرمان در این طرحها مشغول بکارند

پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان وراور در مجلس شورای اسلامی هم  بر  تسریع روند اجرای  طرح ها تاکید کرد و گفت:دولت نیز با بهره گیری از شیوه های مختلف از جمله انتشار اوراق مالی و اسناد خزانه در جلوگیری از توقف طرح ها مصمم است.
وی بهره گیری از درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده را از دیگر راههای تامین اعتبارات دانست و گفت:برای سال 96 هم حدود 80 میلیارد تومان از این محل به طرح های عمرانی شهر کرمان اختصاص یافته است.
پورابراهیمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روزهای پایانی سال 96 از مسئولان شهرداری خواست تا حقوق و دستمزد کارگران شرکتی را بطور کامل پرداخت و همچنین مشکلات بیمه ای آنان را نیز برطرف کنند.
وی همچنین  از معافیت واحدهای صنعتی آسیب دیده از زلزله از پرداخت مالیات  درسال 96 خبر داد و   گفت:منابع مالی مناسبی برای بازسازی بافت فرسوده کرمان در نظر گرفته شده که باید از آنها به خوبی استفاده کرد.

 

دانلود

mp4
<div id="video-display-embed-code_1908088" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2034113/1908088?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما