شناسهٔ خبر: 24147863 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

پل باغ ملی کرمان افتتاح شد

به گزارش ایرنا، شهردار کرمان در آئین افتتاح این پروژه گفت: کار طراحی و اجرای پل باغ ملی از 30 ماه قبل آغاز شده است و برای اجرای این طرح 40 میلیارد تومان در

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، شهردار کرمان در آئین افتتاح این پروژه گفت: کار طراحی و اجرای پل باغ ملی از 30 ماه قبل آغاز شده است و برای اجرای این طرح 40 میلیارد تومان در حوزه عمرانی و 20 میلیارد تومان در بحث تملک املاک معارض با این طرح هزینه شده است.
وی عنوان کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء کار خود را در این پروژه انجام داده است اما شهرداری موفق به اجرای بخشی از طرح مورد نظر به دلیل مسائل تملک و معارض نشده است که سعی می شود به زودی این اقدامات نیز انجام شده و تقاطع ولی عصر (عج) به طور کامل افتتاح خواهد شد.
وی ادامه داد: یکی از چالش های مهم شهرهای دنیا و ایران بحث حمل و نقل و ترافیک است و در این راستا باید با دو رویکرد تسهیل حرکت سواره و پیاده محوری کردن محور خیابان ها و معابر اصلی شهر باید اقدام شود.
وی خاطرنشان کرد: هوشمند سازی ترافیک، اصلاح شبکه معابر و تقاطع های غیر همسطح و توسعه زیرساخت های حمل و نقل درون شهری نیز برای رفع مشکلات مربوط به ترافیک شهر کرمان است.
این آئین در محل پل باغ ملی برگزار شد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی** انتشار :بهنام احمدی*
7440/ 5054
انتهای پیام

نظر شما