شناسهٔ خبر: 24136717 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نشست سالانه هیئت امنای حفظ و نشر آثار دفاع مقدس برگزار شد

نشست سالانه هیئت امنای حفظ و نشر آثار دفاع مقدس امروز 26 بهمن با حضور جمعی از سران لشکری و کشوری برگزار شد.

صاحب‌خبر -

نشست سالانه هیئت امنای حفظ و نشر آثار دفاع مقدس برگزار شدبه گزارش خبرنگار امنیتی دفاعی گروه سیاسبی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست سالانه هیئت امنای حفظ و نشر آثار دفاع مقدس امروز 26 بهمن در باغ موزه دفاع مقدس با حضور جمعی از سران لشکری و کشوری برگزارشد.

سرلشکر جعفری، سرلشکر حسن باقری، علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما، علی نجفی شهردار تهران، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و سردار رحیم صفوی از جمله افرادی بودند که در این نشست حضور پیدا کردند.

در ادامه این نشست اشتری فرمانده نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران حضوریافت و در مورد مصوبات این نشست و نقش نیروی انتظامی در آن اظهار کرد: مصوبات خوبی را داشتیم که از قبل کارشناسی شده بود که البته اصلاحات مختصری نیز در آن‌ها اعمال شد.

وی ادامه داد: امیدواریم با هماهنگی‌های صورت گرفته موضوع حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در بین مردم نهادینه شود و بتوانیم از این گنج بهره لازم را ببریم.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: هرکجا که روحیه دفاع مقدس وجود داشته پیشرفت‌های خوبی صورت گرفته است و این روحیه موجب استقلال و سربلندی جمهوری اسلامی ایران است.

اشتری با اشاره به نقش نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی در بخش راهیان نور به وظایف خود عمل می‌کند و موضوعات مربوط به ترافیکی و امنیتی بر عهده  ماست.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم در خدمت به مردم در راهیان نور خوب عمل کنیم و مردم مثل سال‌های گذشته از این سفر بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/

نظر شما