شناسهٔ خبر: 24136072 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

عنوان Fear the Wolves ممکن است گسترده‌ترین تجربه بتل‌رویال تا به امروز باشد

بتازگی اطلاعات تازه‌ای از عنوان Fear the Wolves در دسترس قرار گرفت. توسعه‌دهندگان بازی در نظر دارند تا عنوانی کاملا جدید همراه با ویژگی‌های تازه در سبک بتل‌رویال منتشر کنند…

صاحب‌خبر -
عنوان Fear the Wolves ممکن است گسترده‌ترین تجربه بتل‌رویال تا به امروز باشد

بتازگی اطلاعات تازه‌ای از عنوان Fear the Wolves در دسترس قرار گرفت. توسعه‌دهندگان بازی در نظر دارند تا عنوانی کاملا جدید همراه با ویژگی‌های تازه در سبک بتل‌رویال منتشر کنند…

طی گفتگویی که اخیرا با استودیوی Vostok Games، سازنده اکراینی عنوان بتازگی معرفی شده Fear the Wolves برگزار شد، آن‌ها از برنامه‌های خود جهت جداسازی بازی‌شان از سایر عناوین سبک بتل‌رویال صحبت کردند. در ابتدا لازم بذکر است که استودیوی Vostok Games از اعضای سابق توسعه‌دهندگان سری S.T.A.L.K.E.R تشکیل شده‌اند، کسانی که در نظر دارند تا همان اتمسفر را به بازی بعدی خود منتقل نمایند. 

Fear the Wolves در منطقه چرنوبیل اتفاق خواهد افتاد. بازیکنان باید در قالب حالت‌های بازیکن در برابر هوش مصنوعی (PvE) و بازیکن در برابر بازیکن (PvP) با موجودات جهش‌یافته، تشعشعات محیط و همچنین سایر بازیکنان به مبارزه و مقابله بپردازند. تشعشع موجود در محیط نیز رفته رفته گسترش یافته و نقشه بازی را محدودتر می‌کند، تا بازیکنان را بطور مداوم به یکدیگر نزدیک کند. برخلاف سایر عناوین بتل‌رویال بمانند Player Unknown’s Battlegrounds و Fortnite، بازیکنان در Fear the Wolves راهی برای دور زدن منطقه محدود شده بازی خواهند داشت.

در حالی که ماسک‌ها و لباس‌ها در عنوان PUBG کاملا ظاهری هستند، اما در Fear the Wolves هر لباس و تجهیزات قابلیت‌های خاص خود را دارد. لباس‌ها می‌توانند اثرات مرگبار تشعشعات خارج از منطقه بازی را تا مدت محدودی خنثی کنند، همچنین ماسک‌ها و مخازن اکسیژن نیز مدت زمان بیشتری را در اختیار بازیکنان خواهند گذاشت. تمامی موارد بالا بدان معنا هستند که بازیکنانی که دارای تجهیزات بهتر باشند، می‌توانند خارج از محیط بازی زنده بمانند. اینکار سبب می‌شود تا آن‌ها از منطقه درگیری دور شوند، منابع بیشتری جمع‌آوری کنند و یا اینکه نسبت به دشمنان/ بازیکنان ناآگاه برتری داشته باشند.

خواه یا ناخواه این موارد چالشی قابل توجه را به بازی خواهند افزود و یا اینکه شاید سبب خالی بنظر رسیدن نقشه بازی شوند! فعلا باید تا زمان عرضه بازی صبر کرد. بعلاوه، بازی دارای سیستم آب و هوای پویا و همچنین چرخه روز و شب است. گفتنی است تمامی این موارد اولین باری خواهد بود که وارد سبک بتل‌رویال می‌شوند.

عنوان Fear the Wolves قرار است در تاریخ نامشخصی تا پایان سال جاری برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها منتشر شود.

نظر شما