شناسهٔ خبر: 24131737 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

پــرتــره دو [تجسمی]

ملانوروزی استعفا نمی‌دهد

یکی از مدیران هنری که در چهار سال گذشته کمک زیادی به هنرهای تجسمی کشور کرد و باعث شد تا این بخش هم رونق اقتصادی پیدا کند و هم از لحاظ کمی و کیفی و برگزاری حراج‌ها و ...رشد چشمگیری داشته باشد مجید ملانوروزی است.

صاحب‌خبر -

ملانوروزی این روزها و با تغییر معاونت هنری ازجمله گزینههایی است که در مورد رفتن یا ماندنش حدسهایی زده میشود و حرف و حدیثهای زیادی وجود دارد. اگرچه خیلیها اعتقاد دارند معاون هنری جدید مدیر همه معاونت های مختلف را جابهجا خواهد کرد اما ملانوروزی همچنان اعتقاد دارد که استعفا نمیدهد و تا لحظه آخر کارش را انجام خواهد داد، اگرچه او خودش هم ظاهرا چندان تمایلی به ماندن ندارد.

مجید ملانوروزی، مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح روز سهشنبه 24بهمن در پی انتشار خبرهایی در فضای مجازی در این زمینه، گفت: من استعفا نکردهام. این نظر رئیس (معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) است که بخواهد من در این سمت باقی بمانم یا نه. مجید ملانوروزی تاکید میکند که استعفایی نداده اما حق هر مدیری است که در مجموعه خود تغییرات بدهد و از سویی انتشار این شایعه در میانه برپایی جشنواره تجسمی فجر کار درستی نیست.

نظر شما